Novi Megane nešto je zaobljeniji od svog prethodnika. Imat će petero i troje vrata, a uskoro se očekuju karavan, CC te sportske verzije. Novi Megane je dug je 4,3 metra, a širok 1,55 metara. Zapremina gepeka iznosi 405 litara. Ovog puta Renault je više pažnje posvetio kvaliteti izrade i obrade materijala.
Od glavnih tehnoloških novina izdvajaju se "hands-free" sistem ulaska i paljenja vozila, automatsko zaključavanje kada se vozač udalji od vozila, Carminath Bluetooth DVD navigacijski sistem i posebno razvijen audio sistem (3D Sound Arkamys).
Novi Megane će pokretati 16V benzinski agregati zapremine 1,6 (100 KS i 110 KS) i 2,0 litara (140 KS). Renault će ponudu benzinaca proširiti turbo motorima TCe 180, a kasnije i 1,4 TCe 130.
Što se tiče dizelskih motora, kupci će moći izabrati između 1,5 i 1,9 litrenih dCi motora, čija će se snaga kretati između 85 i 160 KS. Svaki od motora u atmosferu će izbacivati manje od 120 grama CO2 po jednom kilometru, dok će novi dCi 130 emitirati 135g/km. Uz smanjenu emisiju štetnih plinova glavna odlika hvaljenih dizelaša bit će i povećana ekonomičnost.
Standardna sigurnosna oprema je proširena, a uključitvvat će ABS, EBD i EBA, dok će se Megane moći dodatno opremiti i ESP-om te CSV-om.
Novi Megane javnosti će uživo prvi put biti predstavljen na predstojećem Sajmu automobila u Parizu, a u prodaji će se naći već u novembru ove godine. Sa jednotrećinskim udjelom u evropskom tržištu u svojoj klasi, Megane je jedno od najvažnijih vozila za Renault.