Prije elektrifikacije
19

S posljednjim osvježenjem najsnažniji Alpine A110 sada pokreće 300 KS

E. L.
Prije ranije najavljenog prelaska na elektromotore, francuska automobilska kompanija pod okriljem Renaulta predstavila je osvježeno izdanje laganog aluminijskog Coupéa A110 koji u najsnažnijoj verziji sada pokreće 300 konjskih snaga.

U francuskoj automobilskoj kompaniji Alpine (Alpin) nedavno su objavili da će u narednih nekoliko godina biti među kompanijama čije će automobile pokretati samo struja. U međuvremenu su predstavili decentno redizajnirano izdanje sportskog dvosjeda A110 koji pokreće centralno smješten Renaultov 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor "posuđen“ iz modela Mégane RS.

Uz redizajnirano izdanje Alpininog odgovora na Porscheov slično koncipiran model Cayman sada se nudi i narandžasta boja karoserije. Tu je i unaprijeđen multimedijalni sistem kojim se upravlja preko 7-inčnog displeja, a kompatibilan je s aplikacijama Android Auto i Apple CarPlay.

Dva od tri dosadašnja paketa opreme sada se kriju iza drugačijih oznaka/naziva, pa uz osnovnu verziju Alpine A110 više nema dodatka Pure. Srednji paket opreme sada se umjesto A110 Légende naziva A110 GT, a na vrhu ponude ostaje najsnažnija opcija koja se i dalje nudi iza oznake A110 S i za koju (u Francuskoj) treba izdvojiti 71.500 eura.

S dodatnih osam konjskih snaga i 20 Nm obrtnog momenta u odnosu na verziju prije redizajna, Alpine A110 S sada raspolaže sa 300 „konja“ i 340 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju je distribuciju na zadnju osovinu zadužen 7-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila. Iz mjesta do "stotke“ stiže za 4,2 sekunde i s opcionim aero-paketom razvija 275 km/h. Na novodizajniranim 18-inčnim aluminijskim felgama su gume Michelin Pilot Sport 4 dimenzija 215/40 (naprijed) i 245/40 (nazad).

I u bogatije opremljenoj i mekše ovješenoj verziji A110 GT Renaultov 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinac raspolaže s 300 KS i 340 Nm. S ubrzanjem koje je isto kao i kod "hardcore“ verzije A110 S, najveća brzina Grand Touringa ostaje elektronski ograničena i iznosi 250 km/h. Cijena u Francuskoj: 69.500 eura.

Alpine A110 za koji treba izdvojiti najmanje novca (59.500 eura) postavljen je na 17-inčnim točkovima. Spomenuti motor razvija 252 KS i 320 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za 250 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,5 sekundi.