Noviteti
9

Ruf predstavio CTR 2017: Yellowbird 21. stoljeća

Piše: E. T.
Zasnovan na karbonskoj platformi iza koje stoji legendarna njemačka kompanija Ruf, CTR 2017 svojevrsni je podsjetnik na žuti CTR (Group C, Turbo Ruf) koji je Ruf prije 30 godina napravio na tadašnjoj generaciji Porschea 911 (serija 930).

Originalni Ruf CTR predstavljen je 1987. godine, a nastao je na osnovici Porschea 911 Carrera čiji je 3,2-litarski 6-cilindarski boxer motor nakon sveobuhvatnih poboljšanja i dodavanja dva turbo-punjača na kraju raspolagao sa 469 KS (nezvanično više od 500 KS).

To je bilo dovoljno da olakšan Yellowbird (nadimak su mu prilikom testiranja zbog kontrasta između žute boje karoserije i tamnosivih oblaka dali novinari američkog automobilskog magazina Road & Track) postavljen na 17-inčnim točkovima razvije čak 342 km/h (nezvanično 346 km/h), što je respektabilan rezultat i dan-danas.

Trideset godina poslije Ruf je u Ženevi premijerno predstavio CTR 2017, Yellowbird 21. stoljeća koji izgledom jasno asocira na Porsche 911 iz 1987. godine, ali nije nastao na njegovoj osnovici.

U odnosu na američku kompaniju Singer, čije su izvanredne kreacije uvijek zasnovane na platformi Porschea 911, u Ruf-u su se ovaj put odlučili za sopstvenu karbonsku jednodijelnu platformu koja je potpomognuta čeličnim okvirima koji nose motor i dijelove ovjesa čiji se koncept koristi i na trkaćim automobilima.

Ruf CTR 2017, čija je (opet žuta) karoserija također napravljena od karbona, pokreće 3,6-litarski 6-cilindarski biturbo boxer motor koji je u osnovici proizvod Porschea, a njegova snaga u ovom slučaju iznosi 700 KS pri 6.750 obr/min. Prijenos snage na zadnju osovinu vrši se preko ručnog 6-stepenog mjenjača. Tradicionalisti kažu: Stara škola u svom najboljem izdanju.

Kada se uzme u obzir da je 700 KS zaduženo za pokretanje samo 1.200 kilograma, onda ne bi trebalo biti čudno što CTR 2017 od 0 do 100 km/h stiže nakon 3,5 sekundi i razvija više od 360 km/h.

"Ovaj smo automobil razvijali više od pet godina i bez obzira na trenutnu potražnju planirali smo napraviti samo 30 primjeraka", izjavio je vlasnik kompanije Alois Ruf.