Originalni Ruf CTR predstavljen je 1987. godine, a nastao je na osnovici Porschea 911 Carrera čiji je 3,2-litarski 6-cilindarski boxer motor nakon sveobuhvatnih poboljšanja i dodavanja dva turbo-punjača na kraju raspolagao sa 469 KS (nezvanično više od 500 KS).
To je bilo dovoljno da olakšan Yellowbird (nadimak su mu prilikom testiranja zbog kontrasta između žute boje karoserije i tamnosivih oblaka dali novinari američkog automobilskog magazina Road & Track) postavljen na 17-inčnim točkovima razvije čak 342 km/h (nezvanično 346 km/h), što je respektabilan rezultat i dan-danas.
Trideset godina poslije Ruf je u Ženevi premijerno predstavio CTR 2017, Yellowbird 21. stoljeća koji izgledom jasno asocira na Porsche 911 iz 1987. godine, ali nije nastao na njegovoj osnovici.
U odnosu na američku kompaniju Singer, čije su izvanredne kreacije uvijek zasnovane na platformi Porschea 911, u Ruf-u su se ovaj put odlučili za sopstvenu karbonsku jednodijelnu platformu koja je potpomognuta čeličnim okvirima koji nose motor i dijelove ovjesa čiji se koncept koristi i na trkaćim automobilima.
Ruf CTR 2017, čija je (opet žuta) karoserija također napravljena od karbona, pokreće 3,6-litarski 6-cilindarski biturbo boxer motor koji je u osnovici proizvod Porschea, a njegova snaga u ovom slučaju iznosi 700 KS pri 6.750 obr/min. Prijenos snage na zadnju osovinu vrši se preko ručnog 6-stepenog mjenjača. Tradicionalisti kažu: Stara škola u svom najboljem izdanju.
Kada se uzme u obzir da je 700 KS zaduženo za pokretanje samo 1.200 kilograma, onda ne bi trebalo biti čudno što CTR 2017 od 0 do 100 km/h stiže nakon 3,5 sekundi i razvija više od 360 km/h.
"Ovaj smo automobil razvijali više od pet godina i bez obzira na trenutnu potražnju planirali smo napraviti samo 30 primjeraka", izjavio je vlasnik kompanije Alois Ruf.