Jednodjelna karoserija je napravljena od karbonskih vlakana, dok je isti materijal korišten za monokok šasiju. Niska silueta inspirisana je sportskim automobilima iz šezdesetih godina prošlog stoljeća, kao i analogni enterijer. Riječ je o takozvanoj barchetti, tako da Rina nema krov pa čak ni vjetrobransko staklo.
Prednja svjetla u obliku badema postavljena su na blatobrane, dok je kompanija Zagato dizajnirala ovalnu rešetku hladnjaka na "nosu", kao i bočne ventilacijske otvore. Stražnji dio odlikuje bezvremenski izgled s integrisanim spojlerom u obliku pačijeg repa, okruglim LED stražnjim svjetlima i četiri izduvne cijevi. Na automobilu su 19-inčne prednje i 20-inčne stražnje felge, na kojima su polu-slick gume.
Izložena kabina nema nikakvih ekrana, samo analogne instrumente i prekidače od aluminija. Mnogo je i karbonskih dijelova, dok su sjedišta tek kožni jastučići postavljeni direktno na monokok šasiju.
Automobil pokreće atmosferski V8 motor preuzet od Fordovog modela Mustang, koji je unaprijedila kompanija Italtecnica Engineering, a koja je radila i na restomodima brendova Kimera i Totem Automobili.
Automobili Mignatta još ne objavljuje specifikacije, no odnos snage i mase iznosi 2 kg/KS. Italijanski Quattroruote piše da je barchetta teška blizu 1.000 kilograma bez tekućina, što znači da će V8 vjerovatno razvijati oko 500 KS.
Naprijed postavljeni motor uparen je sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem i diferencijalom s ograničenim proklizavanjem, a snaga se prenosi na stražnje točkove. Automobil ima podesivi ovjes i Brembo kočnice, dok je opciono moguće dobiti i set karbon-keramičkih kočnica.
Italijanska kompanija planira ručno proizvoditi 30 primjeraka modela Rina s početnom cijenom od 290.000 eura ne računajući poreze. Prve isporuke se očekuju 2026. godine.