Velike ambicije najmanjeg Renaulta
0

FOTO / Redizajnirani Renault Twingo stigao u BiH

Piše: E. Z.
(Foto: E.Zubović/Klix.ba)
Prezentacijom održanom u Banjoj Luci, temeljito redizajnirani Renaultov gradski mališan Twingo, stigao je na tržište Bosne i Hercegovine. Osvježeni Twingo je u odnosu na prethodnika dobio moderniji dizajn, sposobnije i štedljivije motore i kvalitetniji enterijer, kao i veselije karoserijske boje.

Redizajnirani Renault Twingo je prvi automobil koji donosi novi identitet dizajna kompanije Renault, odnosno donosi neke od stilskih elemenata koji će vizuelno odrediti sve buduće automobile Renaulta.

Novi Twingo vraća se tradiciji s posebno izražajnim i privlačnim prednjim dijelom, koji snažno koketira sa legendarnom prvom generacijom, dok je zadnji dio dobio novi branik i dodatna svjetla na poklopcu prtljažnika.

Unutrašnjost novog Twinga je dobila osjetno kvalitetnije materijale, dok je ponuda putničkog i prtljažnog prostora (230 - 959 litara) ostala neizmjenjena. Klizna, 50/50 preklopiva zadnja klupa i dalje je prepoznatljiv detalj.

Twingo je dostupan sa 1.2 litarskim 16v benzincem sa 75 KS, zatim 1.2 TCE benzincem sa 100 KS, te 1.5 litarskim dCi dizelašem sa 75 KS. Sve motori mogu se pohvaliti dobrim performansama i veoma niskom potrošnjom goriva.

Cijene redizajniranog Twinga na našem tržištu počinju od 15.499 KM, koliko košta osnovni model pokretan 1.2 litarskim 16v benzincem sa bogatim paketom opreme Trend. U sredini cjenovnika je model sa Dynamique paketom opreme koji do registracije košta 17.300 KM, dok prestižna i posebno opremljena verzija Gordini GT košta 21.364 KM.

Pored standardnog Twinga, Renault je u Banjoj Luci predstavio i njegovu sportsku verziju Twingo R.S. Pod prednjim poklopcem ovog atraktivnog mališana „kuca“ 1.6 litarski benzinac sa 133 KS i 160 Nm obrtnog momenta. To je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 8.7 sekundi i maksimalnih 200 km/h, uz prosjek potrošnje od tek 6,5 litara.

Francuski su eksperti svoje znanje pokazali i na standardnoj sportskoj šasiji, dok opcionalni Cup ovjes sa direktnijim ovjesom, 10 posto tvrđim oprugama i 4 mm nižim težištem u odnosu na standardni model, izvlači maksimum iz ovako malog automobila.

Twingo RS, dostupan je po privlačnoj cijeni od 25.351 KM, dok doplata za kapacitetniji Cup ovjes iznosi 1.551 KM. Uz naglašenu atraktivnost i vrhunske mogućnosti, ovako formirana cijena čini od Twinga RS istinskog favorita među gradskim trkačima.

Renault se zaista potrudio prezentacijom u Banjoj Luci, pa smo uz standarno uvođenje novog modela na naše tržište imali i jedinstvenu priliku na obližnjoj kružnoj stazi Zalužani isprobati Renault Sport Megane i Renault Sport Twingo u njihovom prirodnom habitatu. O tome ćete imati priliku detaljno čitati uskoro na Klix.ba.