Porsche ubrzano razvija mali SUV
0

Prva najava Cajuna

Sarajevo-x.com
Iako je riječ o nezvaničnim i kompjuterski generisanim fotografijama, po prvi put je moguće vidjeti kako bi trebao izgledati novi Porscheov SUV. Na tragu temelja koje je postavio Cayenne, novi Cajun bi trebao biti još dinamičniji i sličniji izvornim sportskim modelima ovog proizvođača.
Pored kompaktnih proporcija, Porsche Cajun će se isticati i zanimljivom kupeovskom formom, a s obzirom da su dvovratni SUV-ovi prilično rijetka pojava neće izostati ni takva vrsta ekskluzivnosti kod novog modela.

Porsche planira Cajun smjestiti u ponudi ispod svog Cayennea, što znači da će se direktno okomiti na slične prestižne modele kod konkurencije, kao što su Range Rover Evoque i BMW X4.

Ujedno, Cajun će biti prvi model koji će biti predstavljen pod okriljem Volkswagena kao novog većinskog vlasnika Porschea. Dakle, kako je Cayenne uporedo razvijan sa Volkswagenom Touaregom i Audijem Q7, tako će novi Cajun imati mnoge tehničke sličnosti sa Audijem Q5.

Ipak, daleko od toga da će Cajun biti samo skuplja verzija Q5, jer će biti nešto niži i kraći, ali ujedno i oko 90 milimetara širi od Audijevog kompaktnog SUV-a, kako bi istakao svoj sportski i dinamičan karakter. Očekuje se da će ukupna masa Cajuna biti oko 1.700 kilograma.

Upravo kako bi ga distancirao od ostalih modela iz "porodice" Porsche će barem u početku komercijalizacije Cajuna ponuditi isključivo u trovratnoj verziji. Ipak, i Porsche će teško sakriti da će cijela ponuda motora biti posuđena od Audija, pa će je tako sačinjavati dva benzinska, dva dizelska motora i jedan benzinsko-električni hibrid.

Osnovne verzije će predstavljati dvolitreni turbobenzinac sa 237 KS, i također dvolitreni TDI sa 188 KS. Poželjnije će biti verzije sa 3.0 TFSI V6 motorima koje će raspolagati sa 328 KS, kao i 3.0 TDI sa 237 KS i 550 Nm okretnog momenta. Za najsnažnije verzije Cajuna se očekuje da će do 100 km/h ubrzavati za manje od šest sekundi.

Porsche će Cajuna od Audija Q5 pokušati distancirati i svoj vrhunskim sportskim ovjesom koji će biti podešen za potrebe dinamične vožnje, a kao doplatna opcija biće ponuđen i Porsche Active Stability Management koji omogućava vozaču da prema svojim željama i potrebama podešava rad ovjesa.

Očekivano unutrašnjost se definitivno neće moći povezati sa Q5, pa uz prepoznatljiv luksuz i vrhunske materijala Cajun će imati i samo četiri raskošna sjedišta kojima ističe svoj sportski karakter i povezanost da klasičnim kupeima.

Prema trenutnim najavama Porsche Cajun u prodaju stiže tokom 2013. godine, a cjenovno će biti smješten između bratskog Audija Q5 i većeg i prestižnijeg Cayennea.