Porsche predstavio novo izdanje najpoznatijeg sportskog automobila na svijetu
Čekanje je završeno. Porsche je na Sajmu automobila u Los Angelesu predstavio osmo izdanje svog legendarnog i najpoznatijeg modela 911 s kojim stiže i nova interna oznaka 992.
Novi Porsche 911 premijerno je predstavljen u verziji Carrera S, a u Stuttgartu kažu da će svi modeli osmog izdanja najpoznatijeg sportskog automobila svih vremena imati isti (povećan) trag točkova i da više, u zavisnosti od verzije, neće biti užih i širih Carrera.
Iza evolutivnog dizajna krije se prepoznatljiva karoserija koja je postavljena na kombinaciji 20 i 21-inčnih točkova. Osnovni materijal za njenu konstrukciju je aluminij, a u dizajnerskom odjelu Porschea odlučili su da retro detalji na prednjem dijelu trebaju asocirati na rane generacije modela 911, što nije slučaj s utisnutim ručkama na vratima i zadnjim dijelom automobila na kojem dominira ultramoderno rješenje LED svjetala koje je Porsche prvi put pokazao na konceptnom modelu Mission E.
Najčišći i najnapredniji 911 do sada u verziji Carrera S pokreće temeljito dorađen trolitarski 6-cilindarski boxer motor koji je (naravno) smješten na zadnjoj osovini. Uz podršku turbopunjača isporučuje 450 konjskih snaga pri 6.500 obr/min i 530 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da Carrera S s pogonom preko zadnje osovine od 0 do 100 km/h stiže za 3,7 sekundi i razvije 308 km/h.
U kombinaciji s pogonom preko obje osovine (Carrera 4S) ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3,6 sekundi, a maksimalna brzina 306 km/h. S opcionim paketom Sport Chrono spomenute vrijednosti ubrzanja su u oba slučaja manje za 0,2 sekunde. Ručnih mjenjača trenutno nema u ponudi, a planirani su u kasnijoj ponudi. Prvi kupci novog 911 morat će pristati na 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila.
S unutrašnjošću koja s nekoliko detalja podjeća na aktuelnu Panameru i karakterističnim centralno postavljenim obrtomjerom stiže i nekoliko najmodernijih sigurnosnih i sistema za asistenciju vozaču, a tu je i novi radni program (wet) za vožnju na mokroj cesti. Nema sumnje da će Porsche i ovaj put nastaviti predstavljanje različitih verzija na čijem će kraju, vjerovatno, opet biti strašni GT2 RS, a ostaje pitanje hoće li ovo biti prvi Porsche 911 koji će se nuditi u kombinaciji s hibridnim pogonom.
Do tada, za novi Porsche 911 Carrera S bez opcionih dodataka treba izdvojiti 120.125 eura.