Najsnažniji i najbrži
8

Porsche predstavio 911 Turbo S Coupe i Cabriolet

D. B.
Porsche je na svom događaju u prisustvu svog brend ambasadora, bivšeg vozača Formule 1 Marka Webbera, predstavio najsnažniji model 911 sa značajnim poboljšanima u odnosu na prethodnika.

Nova generacija modela 911 je sada najbrži i najsnažniji 911 Turbo svih vremena.

Porsche 911 Turbo S, bez obzira da li se radi o coupe ili kabrioletskoj verziji, poreće poboljšana verzija Porscheovog 3,8-litarskog twin-turbo 6-cilindričnog motora s dva VTG turbopunjača. To je rezultiralo značajnim povećanjem snage u odnosu na prethodnika, koja je povećana sa 580 na 641 KS. Povećan je i obrtni moment sa 750 na 800 Nm.

Za ubrzanje od 0 do 100 je potrebno 2,7 sekundi, 0,2 sekunde manje nego ranije. Kabriolet je "sporiji" za 0,1 sekundu. Ipak, obje verzije bez problema dostižu maksimalnu brzinu od 330 km/h, a motor je uparen sa osmostepenim PDK mjenjačem. Naravno, snaga se prenosi na sva četiri točka.

Ukupna dužina i trag točkova su duži u slučaju novog modela 911 Turbo S, a to je pozitivno utjecalo na dinamiku vožnje. Automobil je dobio prednja adaptivna krilca koja poboljšavaju aerodinamiku, a veći stražnji spojler bi trebao stvarati više downforcea nego ranije.

Ovo je prvi put da 911 Turbo dolazi s naplacima različite veličine, naprijed su 20-inčni naplaci s gumama dimenzija 255/35, dok su nazad 21-inčni naplaci s gumama dimenzija 315/30.

Novi model ima Porscheov sistem dinamičke kontrole šasije, sistem upravljanja stražnje osovine, keramičke kočnice i novi Porsche Active Suspension Management (PASM) Sport ovjes te sportski izduvni sistem s prilagodljivim krilcima.

Unutrašnjost Porschea 911 Turbo S je presvučena kožom i sadrži karbonska vlakna te srebrene ukrase. Sportska sjedišta su podesiva na 18 načina, a tu je i 10,9-inčni PCM centralni ekran osjetljiv na dodir.

Porsche 911 Turbo S će u Njemačkoj koštati 216.396 eura, a kabriolet 229.962 eura.