Noviteti
16

Ovako izgleda novi Audi R8

Klix.ba
Kompanija Audi je otrkila izgled druge generacije modela R8, superautomobila koji će javno biti predstavljen na Sajmu automobila u Ženevi naredne sedmice.

Iz Audija su rekli da je novi R8 definicija revolucionarnog dizajna, dobio je prednju masku s jednodijelnim okvirom mrežaste rešetke hladnjaka, a sa strana su LED farovi. Opciono je moguće dobiti laserske farove koji udvostručavaju vidljivost na 600 metara.

Bočna fotografija otkriva zakrivljene konture i istaknutu ramenu liniju zbog koje automobil izgleda duži i dinamičniji.

Na stražnjem dijelu su LED svjetla, kao i veliki ventilacijski otvori koji daju mišićavi izgled automobilu. Tu je i sklopivi stražnji spojler.

Model Plus ima fiksirani spojler napravljen od plastike ojačane karbonskim vlaknima. Veliki difuzor je smješten između trapezoidnih izduvnih cijevi, a stražnji prozor pruža sjajan pogled na motor modela R8.

Audijev novi R8 dolazi sa poboljšanim V10 5,2-litarskim FSI atmosferskim motorom u dvije verzije. Motor u osnovnom modelu isporučuje 540 KS uz 540 Nm obrtnog momenta, a drugi u Plus modelu razvija 610 KS uz 560 Nm obrtnog momenta.

Audiju R8 je potrebno 3,5 sekundi da ubrza od 0 do 100 km/h, a njegova maksimalna brzina iznosi 320 km/h. Potrošnja standardnog modela iznosi 11,8 litara na 100 pređenih kilometara, dok verzija Plus troši 12,4 litra na 100 pređenih kilometara. Emisija CO2 kod standardnog modela iznosi 279 g/km, a kod modela Plus 289 g/km.

Obje vezije motora su uparene sa poboljšanim sedmostepenim S tronic mjenjačem s tri automatska moda i manuelnom kontrolom. Snaga se prenosi na stalni quattro pogon na sva četiri točka, koji posjeduje elektrohidraulično kvačilo. Pri normalnoj vožnji 10 posto snage se šalje na stražnje točkove, a kada je to potrebno, moguće je prenijeti do 100 posto snage na prednje točkove. Na stražnjem dijelu je postavljen i diferencijal sa mehaničkim zaključavanjem koji omogućava optimalnu trakciju na svim uslovima na cesti.

Automobil je dobio 19-inčne naplatke s gumama dimenzija 245/35 naprijed i 295/35 nazad, dok 20-inčni naplaci dolaze sa gumama dimenzija 245/30 naprijed i 305/30 nazad. Za zaustavnu moć se brinu čelični diskovi na standardnom modelu RO, dok model Plus posjeduje karbon-keramičke diskove. Težina standardne verzije iznosi 1.555, a verzije Plus 1.454 kg. Model Plus je za 50 kg lakši od modela prethodne generacije. Osim što je lakši, torzijska krutost njegove aluminijske karoserije je povećana za 40 posto. Standardni model ima prednji spliter i difuzor.

U unutrašnjosti su nova sjedišta, a cijeli kokpit je fokusiran na vozača. Dugmad su zamijenjena 12,3-inčnim ekranom Audi virtual cockpit sistema.

Kupci mogu izabrati između Alcantare i Nappa kože, kao i ukrase od karbonskih vlakana. Za dodatni novac je moguće dobiti i Bang & Olfusen sound sistem od 500 W.

Druga generacija Audija R8 će se u prodaji naći naljeto, cijena standardnog modela će biti od 165.000 eura, a model Plus će koštati od 187.400 eura.