Iz Toyote obećavaju da će potpuno nova Toyota Auris biti privlačnija od svog prethodnika zahvaljujući poboljšanoj dinamici i karakterističnom izgledu.
Sudeći prema fotografijama, novi Auris je duži i niži od aktuelnog modela, a poznato je i da je čvršći te 40 kg lakši u zavisnosti od verzije.
U ponudi će se naći nekoliko benzinskih, dizelski i hubridni motor. Specifikacije i informacije o potrošnji su za sada nepoznanica, ali je zagarantovano poboljšanje u odnosu na aktuelne motore.
Osnovni model će pokretati 1,3-litarski benzinac, dok će u ponudi biti i snažniji 1,6-litarski motor. Osim benzinaca, kupci će moći odabrati i 1,4-litarskog dizelaša. Godinu dana nakon izlaska na tržište, Auris će dobiti i BMW-ove dizelske motore.
Hibridni pogon je vjerovatno razvijeni 1,8-litarski benzinsko-električni motor sa nikl-metal hibridnom baterijom.
Novi Auris je dug 4.275, širok 1.760 i visok 1.460 mm. Od prethodnika je duži za 30 i niži za 55 mm, dok je širina ostala ista. To znači da će novi Auris biti najniži u svojoj klasi. Međuosovinski razmak je ostao isti, a to je 2.600 mm. Zapremina prtljažnika je povećana za šest litara i iznosi 360 litara (kod hibridne verzije 127 litara).
Veća upotreba prenaprgnutog čelika je najviše doprinijela smanjenju težine, a povećana je i otpornost na savijanje za 10 posto. Automobil je sada "niži", kao i njegov centar gravitacije. Upravljivost i ovjes su poboljšani kako bi putnici uživali u udobnoj vožnji.
Novi Auris izgleda smjelije u odnosu na prethodnika sa istaknutijom prednjom maskom, tanjim farovima i LED dnevnim svjetlima. Na zadnjem dijelu su izdužena svijetla i šira vrata prtljažnika.