Omoda 3: Mali kineski Urus želi biti novi kralj jeftinih SUV-ova u Evropi
Tamo gdje se ne prodaje marka Chery, dostupni su podbrendovi Jaecoo i Omoda. Dva brenda su postala pravi reper među budžet automobilima, jasno dajući do znanja da ovaj status ne znači odustajanje od važnih karakteristika kao što su dizajn, oprema ili tehnologija.
Ali jedan od najiščekivanijih modela je Omoda 3, jedna od glavnih zvijezda posljednjeg sajma automobila u Šangaju. Mali SUV ima za cilj da zauzme vodeću poziciju među SUV-ovima B-segmenta, što znači da Dacia Duster i MG ZS dobivaju pravog rivala.
Urus kao uzor
Novi Omoda 3 ima mnogo Lamborghinija u sebi. Konceptualni izgled ustvari je već serijski koji ćete vidjeti u prodajnim salonima i na cesti. Kosi farovi za dnevna svjetla, jedna su od njegovih prepoznatljivih karakteristika, kao i prednji klinasti dio u obliku, jako podsjećaju na stil koji naravno na svojstven način nosi Lamborghini Urus.

Ništa ne izmiče poligonalnim oblicima. Ni retrovizori, ni izražena zadnja ramena, ni lukovi točkova. S druge strane, Omoda 3 će u dužinu mjeriti oko 4,2 metara (Yaris Cross – 4,18m; Škoda Kamiq – 4,24m), što je prosjek B SUV segmenta u Evropi, a ispod blatobrana će biti točkovi do 18 inča. Matrix LED farovi bit će standardna ili opcionalna oprema, kao i boja "Stellar Blue".
U unutrašnjosti s temom Starship Cockpit će biti instalirana dva digitalna ekrana s “tunelom” mjenjača sličnim Lamborghiniju. Veliki vertikalni ekran osjetljiv na dodir dominira centralnom konzolom, a iza njega je digitalna instrument ploča koja nudi više grafičkih tema.Oprema je ključna, a ovaj SUV bi trebao biti poprilično nakrcan već od starta.

Prvi plug-in u klasi
Pored bogate serijske opreme ključni će ipak biti motori. Omoda 3 će se nuditi s tri pogonske tehnologije: benzinskim, plug-in hibridnim i potpuno električnim. Prva i treća su uobičajene u B segmentu, ali ne i druga, jer je preskupa i trenutno nedostupna. Bez sumnje, ovo je vrlo zanimljiva opcija koja će izazvati konkurenciju, ne samo zbog dometa od skoro 100 kilometara, već posebno zbog cijene.
Cijena će biti odlučujući faktor. Dok veći SUV - Omoda 5, počinje od nešto više od 27.000 eura, sve je jasnije da će benzinski Omoda 3 koštati manje od 20.000 eura. To je cijena na nivou Dacije Duster ili MG ZS-a.
No, sačekajmo da vozilo dođe na Stari kontinent. Iako je prvobitno planirano da u Evropu stigne u drugoj polovini 2025. godine, izvor navodi da je uvoznik potvrdio njegovo lansiranje godinu poslije.