Ponuda se kompletira
9

Novi Porsche Cayenne uskoro će biti dostupan i u verziji GTS

E. L.
Cayenne GTS popunjava prazan prostor između verzija S i S E-Hybrid, a kupci će moći da biraju između dva karoserijska oblika.

Ako se stvari u međuvremenu ne promijene, Porscheov aktuelni SUV model Cayenne posljednji je Cayenne koji pokreću motori s unutrašnjim sagorijevanjem, a nedugo nakon predstavljanja temeljito redizajnirane treće generacije ponuda je proširena s verzijom GTS koju će Porsche ponuditi uz obje karoserijske varijante.

Predstavljen u karakterističnoj crvenoj i crnoj kombinaciji boja, što je zaštitni znak GTS verzija Porscheovih modela, Cayenne GTS pokreće 4-litarski biturbo V8 motor koji razvija 500 konjskih snaga i 660 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se raspoređuje na obje osovine posredstvom 8-stepenog automatskog mjenjača s još bržom reakcijom. Dodatnih 40 „konja“ i 40 Nm obrtnog momenta u odnosu na prethodnu GTS verziju dovoljno je za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,4 sekunde i 275 km/h.

Za vrhunsku upravljivost brine adaptivni zračni ovjes s elementima koji su „posuđeni“ s najsnažnijeg Cayenna (Turbo GT), a u opciji su i adaptivni stabilizatori koji čine dio paketa PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control). Dorađen je i sistem PTM (Porsche Traction Management) s kojim je stiglo odvojeno vodeno hlađenje diferencijala.

GTS je izvana prepoznatljiv po crnim oznakama na prednjim i petim vratima, a veći su i otvori za protok zraka u novom prednjem odbojniku. Iza crnih 21-inčnih felgi (RS Spyder) vide se crvene čeljusti kočnica, a crna boja svoje je mjesto pronašla i u kućištima prednjih i zadnjih LED svjetala. Karbonski zadnji difuzor i ispušni sistem s centralno smještenim završecima dio su opcionog paketa s kojim je masa automobila reducirana dodatnih 25 kilograma.

Tamna nota dominira i u kožom/alkantrom obloženoj prostranoj kabini u kojoj se ističe grijani multifunkcionalni upravljač GT Sport i novorazvijena postavka digitalne instrumentne table/multimedijalnog sistema (Porsche Driver Experience) s opcionim ekranom ispred suvozačkog sjedišta.

Smješten između modela Cayenne S i Cayenne S E-Hybrid, Porsche Cayenne GTS u prodajne salone trebao bi stići početkom jeseni.