Noviteti
0

Novi Porsche 911

PunGas/Sarajevo-X
Novi Porsche 911 Carrera S
Novi Porsche 911 Carrera S
Porsche je konačno objavio prve zvanične podatke i fotografije najnovijeg 911, vjerovatno najpopularnijeg Porschea u historiji.

Novi 911 se vraća korijenima, te sada na prednjem dijelu dominiraju okrugla svjetla koja su oduvijek bila znak raspoznavanja za ovu marku a pogotovo ovaj model sa preko 40 godina dugom tradicijom, a tu su i novi agregati koji će činiti pogonsku grupu.

Pored novih rasvjetnih tijela, i zadnja su poprimila neznatne modifikacije, primjetni su i dosta naglašeniji odbojnici i širi blatobrani, što je bilo i neophodno zbog proširenja traga točkova.

Raduju i sitni detalji poput novih vanjskih retrovizora koji pored atraktivnog dizajna unaprijeđuju i aerodinamičeke vrijednosti, a kod aerodinamike neophodno je spomenuti i izmjenjeni zadnji spojler koji se kao i prije dižec pri većim brzinama obezbjeđujući veću silu potiska prema tlu.

Vjerovatno najradiklanije izmjene je pretrpio interijer, koji je ostao u potpunom skladu sa tradicijom Porschea, a tu su i sada sve "neophodne" komponente poput navigacionog uređaja, telefona i ostale opreme u potpunosti nebitne za sportski automobil kao što je 911. Vjerovatno najljepši detalj u unutrašnjosti, naravno tek nakon dominantnog obrtomjera, je analogni sat koji se sada nalazi na vrhu centralne konzole.

Po prvi put od 1977. godine Porsche na tržište lansira istovremeno dvije verzije 911-ke. Radi se o modelu 911 Carrera kojeg će pogoniti 3.6 litreni boxer sa 325 KS, dok će ekskluzivniju varijantu predstavljati 911 Carrera S sa novorazvijenim 3.8 litrenim motorom koji će oslobađati 355 KS.

Također Carrera S će raspolagati i ogromnim obrtnim momentom od 400 Nm, što će joj, između ostalog, omogućavati ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 4.8 sekundi. Ni "obična" Carrera neće puno zaostajati po performansama, tako da će njen sprint do stotke trajati tačno 5 sekundi.

Maksimalne brzine će također biti vrijedne divljenja, pa će Carreri S brzinomjer stati tek na 293 km/h, dok će Carrerina maksimalna brzina biti nešto nižih 285 km/h.

Oba modela će dobiti novorazvijeni šest-stepeni mjenjač, i obimno prerađenu šasiju u poređenju sa prethodnom, a u S modelu aktivni ovjes će dolaziti u serijskoj opermi.

Pored "Porsche Active Suspension Management" koji posjeduje normalni i sportski modus rada ovjesa, u oba modela će biti moguće opcionalno naručiti i sportski ovjes koji će 911-ku približiti asfaltu za 20 mm, a uz njega će dolaziti i mehanička blokada diferencijala.

Kako je sve poraslo na novoj 911-ki, od performansi pa do dimenzija, taj trend su morali pratiti i točkovi, pa sada Carrera kao standardne felge naprijed iam 18J x 18, na koje se montiraju pneumatici dimenzija 235/40 ZR 18, i nešto veće za zadnju osovinu veličine 10J x 18, na koje dolaze pneumatici dimenzija 265/40 ZR 18.

Carrera S je opremljena 19 inčnim felgama, i to naprijed 8J x 19 sa gumama 235/35 ZR 19, i nazad 11J x 19 295/30 ZR 19.