Komentari (8)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Dvije godine im je trebalo da dizajniraju auto koji se od prethodnog razlikuje po vrsti koze na sjedistima. Stvarno su najveci.
Porsche je ponovo dokazao da je ikona auto-industrije. Nema potreba za velikim poromjenama kad je perfektan. Bukvalno svarsenstvo. A ja vidim mnogo promijena, proporcije, zaobljenost linija, spusteniji krov i sajba, medjuosovinsko rastojanje, stopke, trece stop svjetlo, redizajn prednjeg dijela, kompletna unutrasnjost, a da ne govorim vozne karakteristike. Forma se moze nazvati savrsenom kada nema sta da se doda ili oduzme. Ima tu puno stvari, samo sto to obicni papak nije u stanju vidjeti. Za to treba imati profinjen osjecaj za mnogo sta. Ovo znaju cijeniti samo pravi poznavaoci, sto mi je jako drago, jer ga nece kupiti svako, vec samo izabran krug ljudi. Porsche forever!
kasnite dan-dva opet.
OVO SABE VOZA NA TRENINGU REPKE
pogledajte evoluciju ovoga modela, pa će biti mnogima jasna pitanja vezana za dizajn. (da li stvarno mislite da ljudi iz poršea nisu u mogućnosti drugačije nacrtati 911-sku) pored 911, imate modela koji još uvijek čuvaju izvorne crte npr. Mercedes G, Land Rover Defender, Jeep wrangler, Lada Niva :-)
ovaj auto bih volio imati od prvog modela do zadnjeg eto koliko dosadan dizajn ima ;)
A sto se tice izgleda, po cemu se razlikuje od prethodnog?
uz to mora biti i dobar servis,pogledajte na YouTube /VIDEO, ukucaj ----autodoktor.