{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava

Zaboravio si lozinku? Resetuj lozinku.


Unesite e-mail:


Novi Peugeot 508 stigao u BiH: Kupe limuzina koja privlači poglede

Klix.ba
18.1.2019. u 07:02
591
83
Novi Peugeot 508 stigao u BiH: Kupe limuzina koja privlači poglede
591
Novi Peugeot 508 mijenja potpuno pristup ove francuske marke u segmentu poslovnih i porodičnih limuzina. S novom niskom i kompaktnom konstrukcijom, novim vanjskim dizajnom, oštrim i snažnim, sa spektakularnom unutrašnjosti koja dolazi s jedinstvenom izvedbom Peugeot i-Cockpit, novi 508 obećava već na prvi pogled obećava posebno iskustvo. Sada je zvaično dostupan i u BiH, a mi smo napravili prve kilometre sa njim.
U tradicionalnom segmentu limuzina klase D u Evropi se već četiri godine bilježi stagnacija tržišta, nakon više od desetljeća bilježenja pada. Tako je klasična velika limuzina postala ugrožena sa svih strana sve većim rasponom ponuda i verzija, posebno SUV modela. Ipak, svoj novi zamah ovaj segment doživljava zahvaljujući novom pristupu, pa je i ambicija dizajnera Peugeota za novi 508 bila jasna: od klasične siluete s četvero vrata do fastback coupe/limuzine s pet vrata.

Već na prvi pogled, novi Peugeot 508 iznenađuje svojom snažnom izražajnošću i dinamičnim stavom. Već i na fotografijama je jasno, ali tek uživo do izražaja dolazi činjenica da je riječ o vrlo niskom automobilu sa tek 1,40 metra. Uz dosta fluidnih i aerodinamičnih linija u duhu kupea i uz impresivnu širinu 508 jednostavno ne može proći nezapaženo. Prednji dio izgleda posebno agresivno zbog profinjene prednje maske izvedene s motivom šahovnice ističe se između Full LED svjetala i definitivno najupečatljivijeg detalja, vertikalnih dnevnih svjetala LED opalnog sjaja koja idu gotovo cijelom visinom prednjeg dijela i jasno asociraju na oštre zube velikog lava.

O dizajnu novog Peugeota 508 prošle godine na sajmu automobila u Ženevi smo dugo i detaljno razgovarali sa njegovim dizajnerom. Koje tajne nam je otkrio Pierre-Paul Mattei možete se podsjetiti ovdje.

Pored fenomenalnog vanjskog izgleda dizajneri nisu posustali, pa su ponudili i vjerovatno najoriginalnije unutrašnje uređenje koje je trenutno dostupno na tržištu. Prije svega, samo otvaranje vrata sa staklima bez okvira dodatno istiće sportsku liniju nove 508-ice, a kada sjednete u nisku putničku kabinu kokpit vas potpuno zagrli. Pogled odmah privlači spektakularna armaturna ploča izrazito visoke klase sa najnovijom verzijom originalnog PEUGEOT i-Cockpit sistema instrumenata.



Još od modela 208, preko 2008 i 308, te naknadno SUV modela 3008 i 5008, već su se tri generacije sistema PEUGEOT i-Cockpit® nametnule kao glavni adut Peugeot modela. Tako su najvažniji elementi sistema PEUGEOT i-Cockpit®:
- kompaktni upravljač
- veliki kapacitivni dodirni zaslon HD od 10" formata 8/3,
- instrumentna ploču u visini očiju visoke rezolucije od 12,3".

Instrumentna ploča se može u potpunosti podesiti i personalizirati (šest različitih načina prikaza), smještena je iznad ruba upravljača te najbliže vidnom polju prikazuje sve informacije korisne za vožnju.

Pored originalnog i savremenog kokpita unutrašnjost novog 508 također donosi kvalitetne materijale i uopšte ugođaj luksuznog i vrlo udobnog automobila. U kratkoj vožnji, ipak, primjetili smo da je prostor na zadnjim sjedištima djelimično ograničen niskom linijom krova, te da zbog izdašnih sjedišta i obloga kao i male ukupne visine karoserije Peugeot 508 definitivno ne spada među prostranije pripadnike svog segmenta. Ipak, to nam se čine kao prihvatljive žrtve s obzirom na originalan dizajn i poseban ugođaj kojeg sa sobom donosi novi 508.

Da ne bi samo izgledao sportski Peugeot se pobrinuo da novi 508 ima i odlične tehničke predispozicije za ugodnu i sportsku vožnju. Osnovu tako čini upotreba moderne i napredne platforme EMP2, koja istovremeno osigurava odlične vozne osobine i omogućava smanjenje mase u prosjeku od 70 kg manje u odnosu na prethodnu generaciju, a što dovodi do manje potrošnje goriva, veće pasivne sigurnosti i boljih performansi.



Peugeot se pozabavio i ugradnjom prigušujućih nosača motora koji optimalno ublažavaju vibracije ovjesa, ali i podešavanjem zadnjeg multi-link ovjesa koji je u bogatijim paketima opreme u sprezi sa prilagodljivim amortizerima Active Suspension Control (serijski u opremi GT i kod svih benzinskih motora te kao opcijska oprema kod dizelskih motora od 2,0 l). Pohvalno je da je Puegeot odlučio posebno prilagoditi ovjes za svaki motor kako bi se umanjili vertikalni pomaci automobila i što efikasnije ublažile neravnine na cesti. Dodatnom kalibracijom električnog servoupravljača osigurao se kompromis između glatkoće i čvrstoće u svim situacijama prilikom vožnje.

Treba istaći da osim osnovnog dizelskog modela svaki Peugeot 508 dolazi uz odličan novi automatski mjenjač sa 8 stepeni prenosa koji je zaista donio veliki pomak u odnosu na prethodne automatike iz Peugeota, te radi zaista uglađeno i vrlo brzo.

Novi Peugeot 508 je opremljen novom generacijom motora PureTech i BlueHDi (svi s tehnologijom SCR) kako bi po vrijednostima emisije CO2 bio najbolji u klasi. Te su performanse još pohvalnije jer su usklađene s novim tehničkim odredbama norme WLTP, kojom se nastoji približiti homologiranu potrošnju i potrošnju pri stvarnoj upotrebi.

U benzinskim verzijama tako Peugeot nudi novi 508 sa dvije nove ponude s motorom 1.6 PureTech i to PureTech 180 S&S EAT8 i PureTech 225 S&S EAT8 koji je dostupan samo na ekskluzivnoj GT verziji.



U dizelskoj verziji četiri ponude su dostupne u gami s motorima 1.5 i 2,0 BlueHDi, pa tako BlueHDi 130 S&S BVM6, čini početak ponude u gami i jedini je s ručnim mjenjačem sa šest brzina. Slijedi ga BlueHDi 130 S&S EAT8, te BlueHDi 160 S&S EAT8 i vrh dizelske ponude čini BlueHDi 180 S&S EAT8.

Najpristupačniji Peugeot 508 na našem tržištu iće oaj pokretan osnovnim dizelskim motorom uz ručni mjenjač i paket opreme Active koji do registracije košta 48.580 KM. Očekuje se da će ipak sljedeći model u ponudi biti traženiji izbor, pa tako model sa ovim turbodizelašem od 130 KS uz automatski mjenjač sa 8 stepeni prenosa i bogati Allure paket opreme do registracije košta 55.895 KM. Osnovni benzinski model na našem tržištu dolazi uz 1,6-litarski turbobenzinac od 180 KS i EAT8 mjenjač, te sa Active paketom opreme košta 53.269 KM do registracije.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: