Noviteti
10

Novi DS 3 i DS 3 Cabrio još otmjeniji i savremeniji

Klix.ba
Nakon lansiranja Citroena DS 3 u 2010. godini, već 390.000 kupaca podleglo je šarmu ove otmjene i savremene pariške ikone. Novi DS 3 i DS 3 Cabrio, sada pod zasebnom markom DS, predstavljeni su pod piramidom muzeja Louvre u Parizu.

Prvi DS koji nosi vrlo izražajan svjetlosni potpis DS LED VISION, DS 3 uvijek je znao spojiti avangardu i estetiku. Danas dobiva i novi prednji kraj DS (DS WINGS) oblikovan poput umjetičnog djela, s okomito postavljenom prednjom maskom šesterokutnog oblika koju krasi logotip DS.

Hromirani okvir naglašava eleganciju te se proteže prema svjetlima i svjetlima za maglu s tehnologijom LED, i to sa dva hromirana krila, novitetima uvedenim na novim modelima DS 3. Tako je prednji kraj osavremenjen i u savršenom je skladu sa stilom automobila, te se prvi put na automobilu DS pojavljuje dva elementa Wings. Podrazumijeva se da trend treba pokrenuti prvim modelom DS iz linije i pravom ikonom marke DS.

Tako je dodatno naglašen izgled Novog DS 3 kao dragulja dostojnog luksuznog francuskog umijeća.

Uspjeh modela DS 3 ponajprije počiva na njegovom neponovljivom stilu. Dizajnerski timovi DS stoga su sačuvali njegove jedinstvene adute koji su pravi odraz osobnosti modela DS kao što je "lebdeći" krov, dvobojna obrada karoserije i liniju pojasa karoserije u obliku peraje morskog psa.

Dostupna od jula 2014., nova svjetla, baš kao i Novi DS 4 i DS 5, opremljena su tehnologijom LED (putem tri modula od 3 W koji su obrađeni poput dragog kamenja) i ksenonskom tehnologijom (jedan modul od 25 W) s LED pokazivačima smjera sa stepenovanim paljenjem. Ugrađena su i nova svjetla za maglu s LED tehnologijom koji naglašavaju hipnotični pogled modela DS 3.

Zajedničkom upotrebom LED i ksenonske tehnologije, svjetlosni snop je snažan, širok i jednolik pa osigurava bolju vidljivost i udobnost tokom noćnih putovanja. To omogućuje i smanjenje potrošnje energije kratkih svjetala za 50 % i dugih svjetala za 67 posto, a znatno je poboljšana i njihova dugotrajnost.

Novi DS 3 opremljen je i funkcijom Mirror Screen koja je kompatibilna s aplikacijom Apple CarPlay™, odnosno MirrorLink® za telefone s operativnim sistemom Android. Ta funkcija vozačima omogućuje da na inteligentniji, sigurniji i zabavniji način uživaju u personaliziranom svijetu svojeg pametnog telefona.

Više od 20 ograničenih serija od lansiranja, trenutačno 78 mogućih kombinacija različitih krovova i boja karoserije, više od tri miliona mogućnosti s obzirom na sve elemente vanjske i unutarnje personalizacije te na različite motore dostupne ovisno o nivou opreme... DS 3 snažno i ponosno ističe svoju osobnost i dokazuje svoj karakter.

Kao otmjena i suvremena pariška ikona, uvijek u toku zbivanja, Novi DS 3 oplemenjen je novom bojom karoserije (crvena Aden) i sasvim novom bojom krova (smeđa Topaze koja je inspirirana dragim kamenjem te se savršeno slaže s novom ukrasnom letvicom na armaturnoj ploči).

Stoga je vanjska personalizacija savremenija nego ikad zahvaljujući deset naljepnica za krov dostupnih za limuzinu, zajedno s četiri boje krova, četiri boje platnenog krova za kabriolet, deset kućišta retrovizora, te 15 aluminijskih naplataka od 16'' i 17'' koje je moguće birati uz obje siluete.

Tri tehnička noviteta na novom DS 3 zaslužuju dodatnu pažnju: najnoviji automatski mjenjač EAT6 (lansiran prije sedam mjeseci) i uvođenje trocilindarskog motora PureTech 130 S&S sa 6-stepenim ručnim mjenjačem, te novi snažan motor 1.6 THP S&S s izdašnim okretnim momentom koji dolazi uz DS 3 PERFORMANCE, najsportskiju i najradikalniju verziju u ponudi.

Sljedeće brojke dokazuju pedigre verzije DS 3 PERFORMANCE: 208 KS, 300 Nm okretnog momenta, 125 g/km CO2. Njegove performanse su rezultat rada ekipe odjela DS PERFORMANCE koja je odlučila opremiti ovaj automobil motorom 1,6 THP S&S i spariti ga sa 6-stepenim mjenjačem (MCM) posebnih prenosnih odnosa, koji se odlikuje i blokirajućim diferencijalom Torsen® zbog kojeg ovaj automobil izvrsno prianja i zadržava smjer vožnje.

Kako bi automobil bio još okretniji, a pritom i siguran, ovjes i kočni sistem dodatno su poboljšani. Osim toga, karoserija je spuštena za 15 mm, prošireni su prednji i zadnji tragovi točkova (prednji za 26 mm, zadnji za 14 mm), a prednji kočni diskovi od 323 mm imaju posebna kliješta.