Noviteti
0

Nova KIA Opirus

Klix.ba
Novi model Kie nazvan <b>Opirus</b> je imao svoju svjetsku premijeru u martu na ženevskom sajmu automobila.

U startu biti će dostupan sa benzinskim 3,5 litrenim motorom koji će biti kombonovan sa peterobrzinskom automatskom mjenjačkom kutijom, što pored bogate opreme i opcija koje će se moći naručiti uz ovaj model čini ovo vozilo najluksuznijim i najkomfornijim ikad proizvedenim u pogonima Kia Motor Corporationa. Opirus je opisan kao veoma prostran te komforan automobil, koji nadmašuje konkurenciju u dimenzijama unutrašnjeg prostora.

Opirus također ispunjava i sve posljednje zahtjeve sigurnosti zahvaljujući ugrađenim komponentama kao što su: ABS, ESP, 8 zračnih jastuka itd. Iz Kie se nadaju da će ih ovaj model progurati u društvo prestižnih i luksuznih modela jer ima dobre preduslove za to, pogotovo zato što su stekli potrebno iskustvo proizvodeći luksuzne automobile za korejsko tržište, te se također nadaju da će imati uspjeh koji je postigao atraktivni terenac Sorento.

Kao direktna konkurencija ovog modela se spominju Nissanova Maxima, Toyotina Carina i Peugeot 607 i smatra se da će svojim kvalitetima pošteno pomrsiti račune u toj klasi. Glavne mušterije su poslovni ljudi u srednjim četrdesetim i kasnim pedesetim godinama kojima je važan imidž i osjećaj vrijednosti koje pruža ovaj automobil.

Tehnički podaci nam govore kako se radi o jednom modernom automobilu sa vrlo dobrim performansama koje dobija iz motora zapremine 3,497 ccm sa maksimalnom snagom od 198 KS pri 5500 okr/min i obrtnim momentom od 294,2 Nm pri 3500 okr/min. Pored spomenutih sigurnosnih sistema, sigurnosti doprinose i vrlo kvalitetne kočnice koje se sastoje od prednjih diskova promjera 303 mm i zadnjih diskova od 284 mm i sa dimenzijama naplataka od 6,5 j x 16 te gumama solidnih dimenzija koje iznose 225/60 R16, koji doprinose aktivnoj sigurnosti cijelog automobila.

Performanse su veoma dobre, mada ne i zaprepaštujuće, te sportske, ali to nije ni svrha ovog modela. Novi Opirus postiže maksimalnu brzinu od 220 km/h, te ubrzava do 100 km/h za solidne 9,2 sekunde, uzimajući u obzir da ovaj automobil ne pripada perolakoj kategoriji i teži masivnih 1863 kg. U zaključku bismo jedinu ozbiljnu zamjerku uputili na račun potrošnje koja iznosi popriličnih 12,9 litara u gradskoj vožnji, ali s obzirom na temperament motora i ova zamjerka dolazi u pitanje.