Prvi N na struju
28

Na scenu uskoro stiže Hyundai Ioniq 5 iza kojeg stoji N odjel

E. L.
Najsnažnije izdanje električnog crossover modela Ioniq 5 koje potpisuje Hyundaijev N odjel pokretat će dva elektromotora koji bi trebali proizvoditi oko 600 konjskih snaga.

Nekoliko dana prije premijernog predstavljanja pred publikom na ovogodišnjem Festivalu brzine u Goodwoodu pojavile su se fotografije ranije najavljene najsnažnije verzije elektropokretanog modela Ioniq 5 iza čijeg nastanka stoji Hyundaijev N odjel u kojem su zaduženi za sportske modele i trkaće aktivnosti južnokorejske automobilske kompanije.

Prvi N koji ne pokreće motor s unutrašnjim sagorijevanjem obojen je specifičnom plavom bojom koja predstavlja zaštitni znak modela iz N odjela, tu su i prepoznatljivi crveni karoserijski detalji, a zanimljiva karoserija u retro duhu postavljena je na posebnim 21-inčnim aluminijskim felgama na kojima su gume visokih performansi dimenzija 275/35.

Performanse Ioniqa 5 N naglašavaju crvene kočne čeljusti, otvori za protok zraka na pojedinim karoserijski elementima, zadnji difuzor, veći zadnji spojler, ali i manji razmak između podnice i tla u odnosu na standardni Ioniq 5. Broj 300 je posljednji broj na skali digitalnog brzinomjera, a tu je i sistem N Torque Distribution s kojim 70 odsto od raspoloživog obrtnog momenta može ići na zadnju osovinu. Posebno mjesto u tamnoj i prostranoj kabini pripada izrazito profilisanim prednjim sjedištima s otvorima za (eventualno) instaliranje trkaćih sigurnosnih pojaseva.

Tehnički podaci i kapacitet baterije još uvijek su pod velom tajne, ali se očekuje da će AWD Ioniq 5 N pokretati dva elektromotora koji će proizvoditi oko 600 konjskih snaga, što je skoro dvostruko više od trenutno najsnažnije verzije (325 KS) koja se može kupiti.