Novost iz Wolfsburga
47

Na red za osvježavanje došao je i Volkswagenov model T-Roc

E. L.
U Wolfsburgu vjeruju da će osvježeni T-Roc, koji se može dobiti i u kombinaciji s platnenim sklopivim krovom, ostati među prodavanijim modelima Volkswagena.

Četiri godine nakon premijernog predstavljanja u Volkswagenu su pripremili osvježeno izdanje crossover modela T-Roc koji i dalje ostaje jedini "narodni automobil“ u kojem se može boraviti pod otvorenim nebom.

Po uzoru na nekoliko aktuelnih modela iz Wolfsburga i redizajnirani T-Roc sada krasi LED traka preko maske hladnjaka koja "povezuje“ kućišta prednjih svjetala, a izmijenjen je i izgled kućišta LED svjetala za maglu i grafika u kućištima zadnjih LED svjetala. Manje izmjene urađene su i na oba odbojnika.

VW uz redizajnirani T-Roc nudi proširenu paletu boja karoserije, novodizajnirane aluminijske felge prečnika od 17 do 19 inča i poznati R-Line paket za kupce koji ne žele ili ne mogu dobaciti do najsnažnije R verzije.

S redizajnom je stigla i digitalna instrumentna tabla koja je sada standardni dio svakog T-Roca, a s najboljim paketom opreme multimedijalnim sistemom MIB3 upravlja se preko 9,2-inčnog displeja.

Nema promjena ispod prednjeg poklopca, pa i redizajnirani T-Roc pokreću poznati turbobenzinski i turbodizelski motori. Osnovica ponude rezervisana je za trocilindarski litarski turbobenzinac sa 110 KS. Slijedi ga 1,5-litarski četverocilindarski turbobenzinac koji razvija 150 KS, a na vrhu ponude je dvolitarska četverocilindarska opcija čijih se 190 KS distribuira na obje osovine.

Ljubitelji oznake TDI mogu računati na poznati dvolitarski četverocilindarski turbodizelski motor koji u slabijoj verziji nudi 115, a u snažnijoj 150 KS. Slabiji turbodizelski motor ne može se kombinovati s pogonom preko obje osovine.

Na vrhu ponude ostaje T-Roc R čiji dvolitarski četverocilindarski turbobenzinac raspolaže sa 300 KS i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h ispod pet sekundi i elektronski ograničenih 250 km/h. Za prijenos snage na obje osovine zadužen je automatski mjenjač sa dva kvačila (DSG).

Verzija R koju odaju četverostruki završeci izduvnog sistema ne može se dobiti u kombinaciji sa troslojnim platnenim sklopivim krovom koji se nudi samo uz slabije benzinske motore s pogonom preko prednje osovine.