Renault Sport u neumornom tempu
0
Megane N4 stiže na staze
Komentari (7)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Nm nije jedinica za silu, nego za obrtni moment, a moment ti je sila puta duzina na kojoj ta sila djeluje, dok je obrtni moment sila puta precnik na kojoj djeluje. Kod auta je to sila koja uvija vratilo i nastaje obrtni moment. Kad obrtni moment pomnozis sa brojem obrtaja motora dobijes snagu. mufljuz je dobro rekao da je obrtni moment startnost motora, jer kad mnozis velik obrtni moment sa malim brojem obrtaja motora dobija vecu snagu, nego sa motorom sa manjim obrtnim momentom na istom tom broju obrtaja. Znaci sve je tacno osim da je Nm jedinica za silu, jer je Njutn N mjera za silu.
Sto ga lola natjero po travi do trecine auta :)))
Bravo majstore, vrlo fino objasnjeno. Ja sam i konto nesto tako al nisam bio siguran, hvala jos jednom
Nm je jedinica za silu - u ovom slucaju okretni moment motora i obzirom da je mala kubikaza u pitanju a izvuceno 470Nm ipak je respektabilan okretni moment (sila motora) u sustini sto je veci okretni moment motora ne moras ga visoko turirat da bi dobio povoljnu krivulju snage odnosno pravi moment za promjenu brzine. U praksi Nm je startnost auta...
ko ce mi objasniti sta u stvari predtavljaju nm?
470 Nm?!? Svaka cast!
http://www.sarajevo-x.com/auto/noviteti/clanak/101207136#