Za kupce u Evropi
34

Mazdin prvi hibridni PHEV model krije se iza oznake CX-60

E. L.
Novi hibridni „plug-in“ SUV CX-60 pokreće 2,5-litarski benzinski motor koji u kombinaciji s elektromotorom proizvodi 328 konjskih snaga.

Zasnovan na novoj platformi, Mazdin novi SUV CX-60 koji je namijenjen kupcima u Evropi prvi je hibridni „plug-in“ model japanske automobilske kompanije i sa sobom, pored ostalog, donosi i adaptivni pogon preko obje osovine.

Iza PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) tehnologije krije se kombinacija uzdužno smještenog 2,5-litarskog četverocilindarskog atmosferskog motora i elektromotora. U Mazdi kažu da benzinac razvija 192 KS pri 6.000 obr/min i 261 Nm najvećeg obrtnog momenta pri 4.000 obr/min, a elektromotor 136 KS i 250 Nm.

Vozač(ica) u kombinaciji može računati na 328 KS i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno da CX-60 od 0 do 100 km/h stigne za 5,8 sekundi i razvije elektronski ograničenih 200 km/h. Prema WLTP normama kapacitet baterija (17,8 kWh) osigurava da 4,74 metara dug SUV bez asistencije motora s unutrašnjim sagorijevanjem može preći do 63 kilometara i ići brzinom koja ne prelazi 140 km/h.

Pored aktuelne PHEV pogonske kombinacije CX-60 će se u dogledno vrijeme nuditi i u blagim hibridnim verzijama (MHEV – Mild Hybrid Electric Vehicle) koje će činiti trolitarski benzinski i 3,3-litarski dizelski motori sa šest cilindara, a za prijenos snage u svim opcijama zadužen je novorazvijeni 8-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila.

U zavisnosti od paketa opreme, za CX-60 u Njemačkoj treba izdvojiti od 47.390 do 52.890 eura, a već se zna da će Mazda u naredne dvije godine za kupce u Evropi pripremiti i slično koncipiran SUV CX-80 s kojim stižu tri reda sjedišta.

Vezani članci