Litij-ionske baterije mogu se montirati alternativno uz serijsku, konvencionalnu bateriju, kako bi vozila bila spremna za start u svim vremenskim uslovima tokom godine. Jer, premda litij-ionsku bateriju krasi izvanredna prikladnost za svakodnevnu upotrebu, njena sposobnost starta, uslovljena specifičnostima, ima određena ograničenja pri vanjskim temperaturama ispod nula stepeni Celzijusa.
Od presudnog značaja za razvoj i uvođenje ove nove baterije bila je njena prednost smanjene mase. Naime, kod sportskih automobila orijentisanih na dinamičnu vožnju, poput 911 GT3-varijanti i modela Boxster Spyder, smanjena masa podrazumijeva veću agilnost. Litij-ionska baterija po dužini i širini odgovara serijskom akumulatoru, samo je 70 mm plosnatija. Pričvršćenje, električni priključci i područje napona litij-ionske baterije u potpunosti su kompatibilni s vozilom, zahvaljujući čemu je naprimjer kod utrke na kružnim stazama moguća brza zamjena serijskom olovnom baterijom.