Novi Discovery Sport vizuelno dosta podsjeća na Range Rover Evoque, što bi pojedinim potencijalnim kupcima možda moglo i smetati, ali je i dalje automobil koji karakterišu vrhunski dizajnirani karoserijski detalji.
Bez obzira na paket opreme, uz Discovery Sport stižu LED svjetla za maglu, raskošni C-nosači krova, posebno vjetrobransko staklo i ventilacioni otvori na prednjim blatobranima.
Skuplje varijante imat će xenon svjetla sa integrisanim LED dnevnim svjetlima. Unutrašnjost karakteriše multifunkcionalni upravljač obložen kožom, a tu su i analogni instrumenti, kao i infotainment sistem kojim se upravlja preko 8-inčnog displeja osjetljivog na dodir.
Pored dvozonskog klima-uređaja, automobil je opremljen i vrhunskim audio-sistemom sa 10 zvučnika. Drugi red sjedišta djeljiv je u omjeru 60/40, a raskošan prostor za noge putnika nazad osigurava mogućnost uzdužnog pomicanja sjedišta i podešavanje nagiba naslona.
Uz Discovery Sport opciono se mogu dobiti i preklopiva sjedišta u trećem redu za koja u Land Roveru, ipak, kažu da nisu predviđena za duža putovanja.
Za tržište Sjedinjenih Američkih Država Land Rover će uz Discovery Sport ponuditi dvolitarski četverocilindarski benzinski motor koji uz asistenciju turbo-punjača isporučuje 240 KS. Prijenos snage na obje osovine obavljat će se preko 9-stepenog automatskog mjenjača.
Za evropsko tržište u ponudi je i 2,2-litarski turbodizelski motor SD4 koji razvija 190 KS. Uz njega će se nuditi spomenuti 9-stepeni automatski ili 6-stepeni ručni mjenjač. Iako se pretpostavlja da većina ovih automobila nikada neće sići sa asfalta, u Land Roveru tvrde da Discovery Sport posjeduje osobine pravog terenskog automobila, što potvrđuje 212 milimetara udaljenosti od podloge.
Skuplje varijante imat će xenon svjetla sa integrisanim LED dnevnim svjetlima. Unutrašnjost karakteriše multifunkcionalni upravljač obložen kožom, a tu su i analogni instrumenti, kao i infotainment sistem kojim se upravlja preko 8-inčnog displeja osjetljivog na dodir.
Pored dvozonskog klima-uređaja, automobil je opremljen i vrhunskim audio-sistemom sa 10 zvučnika. Drugi red sjedišta djeljiv je u omjeru 60/40, a raskošan prostor za noge putnika nazad osigurava mogućnost uzdužnog pomicanja sjedišta i podešavanje nagiba naslona.
Uz Discovery Sport opciono se mogu dobiti i preklopiva sjedišta u trećem redu za koja u Land Roveru, ipak, kažu da nisu predviđena za duža putovanja.
Za tržište Sjedinjenih Američkih Država Land Rover će uz Discovery Sport ponuditi dvolitarski četverocilindarski benzinski motor koji uz asistenciju turbo-punjača isporučuje 240 KS. Prijenos snage na obje osovine obavljat će se preko 9-stepenog automatskog mjenjača.
Za evropsko tržište u ponudi je i 2,2-litarski turbodizelski motor SD4 koji razvija 190 KS. Uz njega će se nuditi spomenuti 9-stepeni automatski ili 6-stepeni ručni mjenjač. Iako se pretpostavlja da većina ovih automobila nikada neće sići sa asfalta, u Land Roveru tvrde da Discovery Sport posjeduje osobine pravog terenskog automobila, što potvrđuje 212 milimetara udaljenosti od podloge.
Pored toga, maksimalni uglovi prilaska (ispred prednje osovine), odlaska (iza zadnje osovine) i poprečnog nagiba iznose 25, 31 i 21 stepen, a Discovery bi se trebao uspješno izboriti i sa nagibom od 45 stepeni.
Prvi primjerci u prodajne salone trebali bi stići početkom naredne godine, a početna cijena u SAD-u iznosi 37.995 dolara.
Možda vas zanima
Video nasmijao milione
Vlasnik zlatnog retrivera otvorio vrata da uzme poštu, ljubimac odmah pobjegao na ulicu
Vezani članci