Umjetnost
56

Lancia Delta Futurista je rezultat strasti, bunta i nostalgije

Klix.ba
Iza perfektne restauracije i modifikacije slavnog automobila koji je svoju besmrtnost stekao uspjesima na svjetskoj rally sceni stoji italijanska manufaktura Automobili Amos.

Razočaran odnosom grupacije FCA (Fiat Chrysler Automobiles) u kojoj su slavnu italijansku automobilsku kompaniju Lancia pretvorili u kompaniju koja danas u proizvodnom programu ima samo jedan model koji se prodaje samo u Italiji, trkač i automobilski entuzijast Eugenio Amos u svojoj je maloj manufakturi napravio perfektan podsjetnik na vremena u kojima je Lancia bila među najcjenjenijim automobilskim brendovima.

U kompaniji Automobili Amos za osnovicu restauracije i modifikacije (po uzoru na posao koji posljednjih godina rade u Singeru) uzeli su Deltu HF Integrale 16v, a ručno napravljena (sada trovratna) aluminijska karoserija u originalnim proporcijama oplemenjena je i s nekoliko karbonskih dodataka, ali i s više od 1.000 novih komponenti.

S kočnicama iza kojih stoji Brembo, elektronikom Magneti Marellija i detaljima u kabini koji su inspirisani modelom Delta S4 Stradale Amosovu vrhunsku kreaciju, koja prema Amosovim riječima sa sobom donosi čistokrvnost sportskog automobila iz vremena koja su bila manje sterilna i kompjuterizovana, pokreće temeljito dorađen dvolitarski turbobenzinski četverocilindarski motor koji raspolaže sa 330 konjskih snaga zaduženih za 1.250 kilograma.

Automobili Amos će svoj automobil publici premijerno predstaviti na izložbi Grand Basel u Švicarskoj, koja svoja vrata otvara sutra, a privilegiju da se kući odvezu u Delti Futurista imat će samo dvadeset kupaca koji su spremni izdvojiti blizu 300.000 eura.