|

Koenigsegg u Ženevi: Tri automobila i više od 4.000 konjskih snaga

Koenigsegg u Ženevi: Tri automobila i više od 4.000 konjskih snaga
41
Piše: E. T.
5.3.2017. u 07:59
16
komentara
41

dijeljenja
1/9
2/9
3/9
4/9
5/9
6/9
7/9
8/9
9/9
Svoj izložbeni prostor na predstojećem Sajmu automobila u Ženevi imat će i švedska automobilska manufaktura Koenigsegg čija će tri izložena automobila u zbiru raspolagati sa 4.360 KS.
Koenigsegg će u Ženevi izložiti dvije Regere i posebno izdanje modela Agera RS.

Produkcijsko izdanje hibridnog modela Regera nema motor sa 16 cilindara koji raspolaže sa 1.500 KS i pokreće strašni Bugatti Chiron, ali vozaču ipak nudi 1.500 konjskih snaga koje proizvodi kombinacija biturbo V8 motora i tri elektro-motora. Više snage u hibridnom produkcijskom izdanju trenutno ne nudi niko.

Karoserija prve produkcijske Regere obojena je u British Racing zelenu boju. Boja je dovoljno svijetla da ne zasjeni nekolicinu neobojenih karbonskih detalja na karoseriji, a odličan kontrast svemu pravi svijetlosmeđa boja koja dominira u unutrašnjosti najsnažnijeg i najbržeg Roadstera koji se može kupiti i voziti na javnim cestama. Automobil "čuči" na ultralaganim karbonskim felgama na koje su u Koenigseggu postavili gume Michelin Pilot Sport 4S.

Druga produkcijska Regera koja će biti izložena u Ženevi djelimično je obojena crvenom bojom, jer su u Koenigseggu odlučili da mnogi dijelovi karoserije ostanu u boji karbona od kojeg su i napravljeni. Crvenocrna kombinacija dominira i u unutrašnjosti, a ono što nije prekriveno kožom napravljeno je od karbona i aluminija.

Pored Regera svoje mjesto ispod sajamskih reflektora dobio je i model Agera RS Gryphon koji je opremljen nekolicinom opcione opreme koju Koenigsegg nudi u svojoj ponudi. Karbonska karoserija ukrašena je nekolicinom detalja koji su napravljeni od 24-karatnog zlata, a u standardnoj opremi ovog automobila su i dvije kacige. Ageru RS Gryphon, čija masa iznosi 1.395 kg, pokreće biturbo V8 motor sa 1.360 KS.
Prijavi grešku


Komentari (16)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...