Isporuke od 2022. godine
2

Kineski NIO predstavio električnu i autonomnu limuzinu, stiže i u Evropu

D. B.
Kineska kompanija NIO je predstavila potpuno električni i autonomni model pod nazivom ET7.

Radi se limuzini namijenjenoj domaćem tržištu koja bi mogla biti alternativa BMW-ovoj Seriji 7 i Mercedesovoj S-Klasi. Automobil je već moguće naručiti, osnovni model košta oko 56.500 eura, dok je za najskuplji potrebno izdvojiti oko 66.500 eura.

Prvi primjerci će biti isporučeni kineskim kupcima početkom 2022. godine.

NIO planira prodavati limuzinu ET7 i na Zapadu, a datum njegovog dolaska u Evropu tek treba biti potvrđen. Kompanija je dizajnirala automobil kako bi zadovoljio kineske, ali i Euro NCAP sigurnosne strandarde.

Proizvođač tvrdi da ET7 ima impresivne performanse, njegov pogon predstavljaju električni motori na obje osovine koji kombinovano isporučuju 644 KS i 850 Nm obrtnog momenta, što je više u odnosu na Lamborghini Huracan Performante. Ova snaga je dovoljna da automobil ubrza od 0 do 100 km/h za 3,9 sekundi.

Kupci će moći birati između tri baterije, 70, 100 i 150 kWh, koje omogućavaju domet od 500, 700 i 1.000 km. Ipak, radi se o NEDC ciklusu, tako da je prema realističnijem WLTP ciklusu domet sigurno manji.

Šasija modela ET7 napravljena je od čelika visoke čvrstoće i aluminija, posjeduje zračni ovjes s nizom senzora koji detektuju uslove na cesti i aktivno prilagođavaju ovjes. NIO tvrdi da je potrebno svega 33,5 metara da se automobil potpuno zaustavi nakon što se pritisne kočnica pri brzini od 100 km/h.

NIO planira uvođenje i potpuno autonomnog moda vožnje koji između ostalog čini 11 eksternih kamera te LIDAR sistem velikog dometa, kao i 12 ultrasoničnih senzora i procesori koji mogu obraditi 8 GB podataka u sekundi.

Dizajn će biti dosta sličan onom koji karakteriše SUV EC6 uključujući tanka LED prednja svjetla, izduvne cijevi u obliku trokuta te padajuću liniju krova. Međutim, stražnja svjetla SUV-a u obliku slova "U" su zamijenjena" osvijetljenom linijom koja se proteže dužinim zadnjeg dijela automobila. Elegantna karoserija je omogućila otpor zraka od samo 0.23Cd.

U unutrašnjosti se nalazi NIO-v najnoviji digitalni klaster te 12,8-inčni AMOLED infotainment sistem. Sjedišta imaju funkciju masaže i hlađenja, a poseban ugođaj pruža stereo sistem snage 1.000W sa 23 zvučnika. Na raspolaganju je i najnovija NOMI verzija AI sistema.