Prvi dostavnjak na struju
0

Kangoo kao električno vozilo

Sarajevo-x.com
Renault je još od 1901. godine jedan od glavnih „igrača“ u segmentu lakih komercijalnih vozila, a posljednjih 12 godina je tržišni lider na zahtjevnom tržištu Zapadne Evrope. Ali, francuski proizvođač ne staje na tome, već za sredinu 2011. godine na tržište uvodi Kangoo Express Z.E., koji će biti prvi serijski električni dostavni auto.

Električna verzija dostavnog Kangooa, dimenzijama je identična standardnoj verziji, a zahvaljujući smještaju baterija ispod vozila, zadržava sve praktične vrijednosti standardnog modela, kao što je kapacitet tovarnog prostora od 3 do 3,5 kubnih metara, dužina tovarnog prostora od 2,50 m i nosivost od 650 kg, te visok nivo udobnosti.

Pored toga, ovaj „dostavnjak“ nudi tihu vožnju, solidne performanse i adekvatnu dostupnost obrtnog momenta, te obećava niske troškove ekploatacije uz neizostavnu satisfakciju posjedovanja vozila sa nultom emisijom štetnih čestica.

Unutrašnjost je jednaka standardnoj izvedbi, osim specifične instrument table sa mjeračima kapaciteta baterije, te ekonometrom, koji kroz tri iluminacije obavještava vozača o aktuelnoj potrošnji energije. Opremljenost je na razini standardne verzije ali ima i specifičnosti poput mogućnosti grijanja i hlađenja kabine za vrijeme punjenja baterije.

Renault Kangoo Express Z.E. za pogon koristi 44kW snažan električni motor. On se „vrti“ na visokih 10.500 o/min i konstantno nudi maksimalni obrtni moment od 226 Nm, što obećava odlična ubrzanja. Snagom se snabdijeva iz baterije kapaciteta 22kWh, koja se puni putem kućne utičnice, te je za potpuno punjenje potrebno od 6 do 8 sati.

Pored ovog sistema punjenja, baterija se zahvaljujući sistemu regeneracije puni prilikom svakog kočenja. Sa jednim punjenjem električni Kangoo Express ima autonomiju od 160 km, uz maksimalnu brzinu elektronski ograničenu na 130 km/h.

Kangoo Express Z.E. će se proizvoditi u tvornici u francuskom Maubeugeu, uporedo sa klasičnim verzijama. Električni Kangoo Express će u Evropi koštati 20.000 eura, s tim što će na brojnim tržištima njegova kupovina podrazumijevati 5.000 eura bonusa, a što će njegovu cijenu spustiti na onu u rangu sa klasičnim dizelskim Kangoom Express.