Kao što se može i očekivati R verzija će biti još ekstremnije izdanje već radikalnog osnovnog X-Bowa koji je na tržištu od 2008. godine. Upravo zbog smanjenog interesa za njihov automobil KTM je dobio podsticaj za razvijanje R verzije koja bi boljim performansama trebala privući nove kupce.
Kao i osnovni X-Bow i R verzija će biti pogonjena 2,0-litarskim TFSI benzinskim motorom koji je poznat iz Audija S3, s tim da je za potrebe ovog modela snaga povećana na 300 KS. Osnova ostaje ista, pa će i X-Bow/R pored značajno snažnijeg motora vozače mamiti ukupnom težinom od samo 790 kilograma, koju prije svega može zahvaliti "monocoque" šasiji od karbonskih vlakana.
KTM će uz novu verziju svog automobila ponuditi i dva nova paketa opreme, s tim da to u slučaju X-Bowa oprema ne predstavlja luksuznije unutrašnjosti. Naime, kupci će moći odabrati Sport paket koji je legalan za cestovnu upotrebu, dok će Race paket ponuditi sve što je potrebno da se vozač sa X-Bowom prijavi na neko takmičenje i bude konkurentan. Oba ova paketa sadrže niz dijelova koji se mogu i zasebno kupiti putem KTM-ove Power Parts postprodajne mreže.