(Foto: EPA)
Hyundai je nedavno predstavio svoju luksuznu seriju Genesis, a iz ove kompanije su kazali da će se fokusirati na uspostavljanje svog kredibiliteta prije nego što svoju pažnju obrate na prodaju, odnosno zaradu.
Šef Genesisa Manfred Fitzgerald je za vrijeme New York Auto Showa 2017. rekao da je fokus u izgradnji kredibiliteta, kao konkurenta Mercedes-Benzu, Audiju i Lexusu. Primarni fokus im je da postanu vjerodostojna konkurencija BMW-u.
Iako Fitzgerald priznaje da je potrebna profitabilnost za uspjeh brenda, ističe da je važnije da se pokaže ono što Genesis brend može isporučiti kupcima luksuznih automobila, posebno kada je riječ o uslugama i iskustvu.
"Mi ovdje nismo definitivno da gubimo novac, ali ne mogu vam reći jer to nije naš prioritet. Ako budem razmišljao o tome to može biti zbunjujuće i može dati pogrešne odgovore na mnoga pitanja", kazao je Fitzgerald za CarAdvice.
Možda vas zanima
Izdvojio pozamašnu svotu
Gordon Ramsay kćerki (24) poklonio skupocjeni automobil pa joj uputio samo jedan savjet
Rezervišite svoje mjesto
Radosti iftara u Hotelu Monti: Tradicija, udobnost i nezaboravno gastronomsko iskustvo
Vezani članci
Debitovao u Južnoj Koreji
Hyundai redizajnirao Ioniq 5: Veća baterija i nova N Line oprema
Razlog nije iznenađujući
Hyundai u češkoj fabrici u Nošovicama ukida proizvodnju ručnih mjenjača
Prodane dvije fabrike