Nastavak trkaće tradicije
0

Ferrari 458 u takmičarskom odijelu

Sarajevo-x.com
Na osnovi svog najnovijeg modela, 458 Italia, "Ferrari" je predstavio takmičarsku verziju 458 Challenge, koja će kao i dosadašnji modeli učestvovati na zasebnim trkama, ali i posebnim kup-takmičenjima.

S obzirom na to da je svaki cestovni Ferrari nastao zahvaljujući prebogatoj tradiciji u automobilističkim takmičenjima, ali i izuzetnoj ekspertizi inženjera ovog proizvođača, pretvaranje “civilnog” modela u takmičarski djeluje kao svojevrstan obrnuti proces. Tako je i najnoviji Ferrari 458 Italia ogoljen “do kosti”, i uz posebne izmjene prilagođen takmičenjima na kružnim stazama.

Novi 458 Challenge će se tako na takmičarskim stazama uskoro naći rame uz rame sa svojim prethodnikom F430 Challenge, i to u okviru prestižnog "Ferrari Challenge Trofeo" takmičenja. Kao i do sada, i novi 458 Challenge zadržao je isti 5,5-litarski V8-motor kao i serijska verzija, ali zahvaljujući detaljnom smanjivanju težine i ugradnji takmičarskih dijelova performanse su podignute na znatno viši nivo.

Glavni korak bio je smanjivanje ukupne težine automobila, pa pored uklanjanja svih obloga i elemenata luksuza u "Ferrariju" su novi Challenge “obukli” u nove karoserijske panele koji su izrađeni od perolakog Lexana i, naravno, karbonskih vlakana. Naravno, nužan je bio i takmičarski ovjes koji značajno mijenja dinamičke osobine, a ujedno je zbog njega 458 i niži za 30 milimetara. Kočnice koje dolaze na serijskom modelu također su u potpunosti odbačene i zamijenjene vrhunskim Brembo CCM2-sistemom, dok su 19-inčni naplaci obuveni u takmičarske Pirelli-penumatike.

Iako u "Ferrariju" ne žele otkrivati mnoge detalje o performansama svog 458 Challengea, ipak se nisu mogli suzdržati da ne naglase kako je novi model brži za dvije sekunde po krugu na stazi Fiorano od prethodnika F430 Challenge.