Na pomolu saradnja
0

Električni Twingo bi mogao biti donator budućem pristupačnom VW modelu

A. M.
Prosječna cijena električnog vozila u Evropi dvostruko je veća nego u Kini. Evropljani moraju hitno reagovati ili će im kupce sve više uzimati Kinezi. Njemački gigant bi mogao sarađivati ​​s Renaultom u razvoju jeftinog električnog automobila od 20.000 eura.

Evropski proizvođači automobila ubrzavaju svoje planove za lansiranje pristupačnih električnih automobila na tržište kao odgovor na prijetnju iz Kine. Prosječna maloprodajna cijena električnog vozila u Evropi u prvoj polovini 2023. bila je preko 65.000 eura, prema podacima auto-istraživačke kompanije JATO Dynamics, u poređenju sa nešto više od 31.000 eura u Kini.

Volkswagen pregovara s potencijalnim partnerima, uključujući i Renault, o saradnji na razvoju električnog automobila s poželjnom cijenom od 20.000 eura, izvještava njemački poslovni list Handelsblatt. Nije ništa novo da različiti proizvođači automobila sarađuju u razvoju novih modela. Pogotovo ako su u pitanju električni automobili. Na primjer, novi električni Ford Explorer plod je partnerstva Forda i Volkswagena. Ovaj Fordov model je razvijen na MEB arhitekturi njemačkog diva, koju korisiti niz električara iz VW Grupe.

VW je u martu iznio detalje o električnom modelu (ID.2) u razvoju u vrijednosti od 25.000 eura, koji će biti lansiran do 2025. sa dometom od 450 km i baterijom koja se puni od 10 do 80 posto za oko 20 minuta. Tada je marka iz Wolfsburga najavila da planira lansirati još pristupačniji električni automobil, koji bi koštao 20.000 eura ili manje. Šef njemačke kompanije je prije mjesec dana poništio tu odluku, tvrdeći da još ne zna je li taj cilj ostvariv sa stajališta isplativosti. Sada njemačka publikacija tvrdi da bi Volkswagen mogao sarađivati ​​s Francuzima na razvoju ovog električnog vozila, jer im nedostaje još povoljniji ulazni model, a prilika bi moždao mogao biti novi Twingo EV kao donator u tom ‘’narodnom’’ cjenovnom rangu. Pregovori između dvije kompanija navodno postoje, navodi Handelsblatt.

Dok je Volkswagen odbio komentarisati to pitanje, Renault je rekao da ta partnerstva moraju postojati kako bi bili konkurentni u segmentu malih električnih automobila. Isti izvor također tvrdi da bi Volkswagen i Renault godišnje proizvodili između 200.000 i 250.000 pristupačnih električnih automobila.