Šest modova vožnje
69

Električni Jeep Avenger stigao u Pariz, isporučuje 154 KS

D. B.
Tokom sadržajnog događaja 4xe Day održanog 8. septembra Stellantis je otkrio nekoliko električnih vozila uključujući prvi električni Jeep, a sada je na sajmu automobila u Parizu zvanično debitovao Avenger te su saopćeni njegovi tehnički detalji.

Avenger pokreće jedan električni motor koji isporučuje 154 KS i 260 Nm obrtnog momenta, a ukombinovan je s baterijom kapaciteta 54 kWh koja omogućava kombinovani domet od 400 km po WLTP ciklusu, no u gradskim uvjetima bi trebala biti dovoljna za prelazak 550 km. Za punjenje baterije sa 20 na 80 posto kapaciteta potrebne su 24 minute korištenjem punjača snage 100 kW. Za one koji su u žurbi, samo tri minute punjenja će biti dovoljne za prelazak 30 kilometara.

Jeep tvrdi da je novorazvijena baterija testirana na 2 miliona kilometara te da je postavljena ispod prednjih i stražnjih sjedišta te centralnog tunela. Novi Avenger je dug 4,08 metara, što znači da je za 16 cm kraći od Renegadea. Klirens od tla iznosi 200 milimetara, prilazni ugao 20, a odlazni 32 stepena.

Što se tiče praktičnosti Avenger ima zapreminu prtljažnika od 380 litara iza sjedišta, kao i dodatna 34 litra naprijed. Ovo je prvi Jeepov model s prednjim pogonom koji posjeduje Selec-Terrain i Hill Descent Control sisteme te šest modova vožnje, a to su Normal, Eco, Sport, Snow, Mud i Sand. Verzija s pogonom na sva četiri točka je također u planu.

Avenger je pozicioniran iznad Renegadea u Jeepovoj rastućoj ponudi, proizvodit će se u postrojenju Tychy u Poljskoj te će se prodavati u Evropi, Japanu, Južnoj Koreji i na drugim tržištima. Prednarudžbe se već primaju od kupaca sa Starog kontinenta, gdje Launch Edition model dolazi s bogatom opremom.