Ograničena serija
41

Bugatti predstavio novi model od 8 miliona eura

E. Z.
(Foto: Klix.ba)
Bugatti je odlučio na poseban način odati počast svom legendardnom modelu EB110 sa serijom od 10 vrlo posebnih i vrlo skupih hipersportskih automobila.

Bugatti je na izložbu luksuznih i sportskih automobila Pebble Beach došao sa potpuno novim hipersportskim automobilom. Bugatti Centodieci, ili 110 na talijanskom jeziku, ne samo da slavi 110 godina od osnivanja Bugattija, već odaje počast i svom pretku, slavnom superautomobilu 90-ih godina, Bugattiju EB110. Kako je i EB110 proizveden 1991. godine na 110. rođendan Ettorea Bugattija simbolika je još snažnija, a da bi zadržao ekskluzivnost Bugatti će ograničiti proizvodnju Centodiecija na samo 10 primjeraka i to sa sa početnom cijenom od 8 miliona eura, bez poreza naravno.

Centodiecijev dizajn nepogrešivo je dizajn ostalih modernih Bugattija, ali lako je uočiti utjecaj EB110. Sprijeda je potkovica Bugattija mnogo manja nego na ostalim trenutnim Bugatti modelima, čime uz dugačke otovore za zrak jasno imitira EB110. Također, zbog ovog izgleda Bugatti značka je sa maske preselila na haubu. Bugattijev B-stub u obliku slova C više nije tu, a zamijenilo ga je pet dijamantnih otvora za zrak koji hrane 8,0-litarski W16 motor, a koji je kao i kod EB110 vidljiv ispod stakla. Zadnji dio odstupa od dvodimenzionalnog dizajna EB110 s osam elemenata zadnjeg svjetla, vertikalno postavljenim izduvnim cijevima i velikim difuzorom.

Bugattijev W16 motor proizvodi 1.600 konjskih snaga i omogućava Centodieciju sprint od 0-100 km/h za 2,4 sekunde, te od 0 do 200 km/h za 6,1 sekundu, i od 0 do 300 km/h za 13,1 sekundi. Najveća brzina je elektronički ograničena na 380 km/h, što je za mjerila Bugattija malo. Također, Centodieci je za razliku od Chirona na kojem je zasnovan lakši za 20 kilograma.

Iako je Bugatti Centodieci prikazan u bijeloj boji, prema riječima direktora Bugattija Stephana Winkelmanna, kupci mogu dobiti svoje Centodiecije u boji po njihovom izboru.