BMW zvanično predstavio Seriju 3 na sajmu u Parizu

Klix.ba
2.10.2018. u 11:32
87
6
BMW zvanično predstavio Seriju 3 na sajmu u Parizu
87
1/35 Foto: Motor1.com
2/35 Foto: Motor1.com
3/35 Foto: Motor1.com
4/35 Foto: Motor1.com
5/35 Foto: Motor1.com
6/35 Foto: Motor1.com
7/35 Foto: Motor1.com
8/35 Foto: Motor1.com
9/35
10/35
11/35
12/35
13/35
14/35
15/35
16/35
17/35
18/35
19/35
20/35
21/35
22/35
23/35
24/35
25/35
26/35
27/35
28/35
29/35
30/35
31/35
32/35
33/35
34/35
35/35
Kompanija BMW je na Sajmu automobila u Parizu predstavila svoju novu Seriju 3.
Serija 3 postavlja standarde u segmentu premium sedana, a kompanija BMW želi nastaviti tu tradiciju pa je na Sajam automobila u Parizu dovezla novu generaciju koja je veća i lakša od prethodnih.

Nova Serija 3 je duža za 76 mm od prethodne, a međuosovinsko rastojanje je povećano za 4 mm. Razmak između prednjih točkova je veći za 43 mm, dok se nazad radi o 21 mm. Ovisno o specifikacijama, nova generacija je od prethodne lakša do 55 kg.

Rast nove generacije nije očigledan na prvi pogled, ali ju je moguće odmah prepoznati. Standardna full-LED svjetla idu više u uglove te se spajaju s oštrijom bubrežastom rešetkom. Silueta se najmanje promijenila, ali poklopac motora je nešto ispupčeniji. Nova stražnja svjetla se više šire repnim dijelom automobila.

BMW-ovi dizajneri su kreirali ljepšu unutrašnjost ugradnjom infotainment sistema u instrument tablu umjesto da ga postave na njen vrh. Standardna konfiguracija kombinuje 5,7-inčni digitalni instrument ekran te 8,8-inčni infotainment ekran. Opciono je moguće dobiti 12,3-inčni instrument ekran i 10,25-inčni infotainment ekran.

Kupci u Evropi će na početku prodaje moći birati između pet motora. Četverocilindrični benzinski 320i motor isporučuje 181 KS, dok model 330i razvija 255 KS. Četverocilindrični turbodizelaš 318d nudi 148 KS, a 320d 188 KS. Na početku će samo jedan redni šestak biti dostupan i to u modelu 330d, a razvijat će 262 KS. Model 320d će biti jedini evropski model dostupan s pogonom na sva četiri točka.

BMW nudi novu Seriju 3 s nizom tehnologija za pomoć vozaču. Primjera radi, mjenjač može raditi s navigacijskim sistemom i adaptivnim tempomatom kako bi promjena stepena brzine bila "pametnija", kao što je prebacivanje u nižu brzinu u saobraćaju kako bi se koristilo kočenje motorom, a ne kočnicama. Extended Traffic Jam Asistant je sistem koji omogućava samostalnu vožnju u uslovima kada se saobraćaj zaustavlja i kreće i to pri brzini do 60 km/h.

Komentari (6)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: