Završna testiranja
2

BMW-ov novi snažni dvojac M3/M4 stiže u septembru

D. B.
Najsnažniji modeli iz aktuelne Serije 3 i Serije 4 nudit će se s dva nivoa snage, ručnim i automatskim mjenjačem i pogonom preko zadnje ili preko obje osovine.

U BMW-ovom M odjelu privode kraju testiranja nove generacije modela M3 i M4, a za pokretanje oba modela i u ovom slučaju zadužen je trolitarski redni biturbo motor sa šest cilindara koji će, očekivano, biti znatno snažniji od verzije koja je pokretala M3 i M4 prethodne generacije.

Novi M3 i M4 u osnovnoj (slabijoj) verziji raspolagat će s 480 KS za čiju će distribuciju na zadnju osovinu biti zadužen ručni mjenjač, a u verziji Competition motor u oba modela dobit će dodatnih 30 "konja“. Za prijenos snage na zadnju osovinu u tom slučaju zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač, a BMW će oba modela uskoro ponuditi i u kombinaciji s adaptivnim pogonom preko obje osovine (xDrive) po uzoru na pogon kakav ima model M5.

Podataka o performansama još uvijek nema, a nakon mnogih krugova na stazi Nürburgring Nordschleife u M odjelu testne prototipe trenutno "maltretiraju“ i na drugim poznatim stazama među kojima je i staza Sachsenring na kojoj su nastale posljednje fotografije temeljito kamufliranih automobila.

Uz obećanje da će BMW uskoro predstaviti i trkaći M4 GT3, novi M3 i M4 publici će premijerno biti predstavljeni sredinom septembra.