"Napredak kroz tehniku naše je jasno obećanje kupcima i obaveza za sve Audi zaposlenike, da stvaraju još inovativnija dizajnerska rješenja, još efikasnije agregate, još emotivniju paletu proizvoda", riječi su Petera Schwarzenbauera, člana Uprave Audi AG za područja marketinga i prodaje.
Zahvaljujući tehničkim inovacijama kao što su pogon na sve točkove- quattro, inteligentna lakometalna konstrukcija ili visokoučinkovita dizelska tehnologija, moguće je svim čulima osjetiti Audijev slogan "Napredak kroz tehniku". Novi logo po prvi put kombinuje pomenuti slogan sa logom marke četiri prstena, i to u različitim varijantama. Optički se u središtu i dalje nalazi logo prstenova, koji zbog promijenjene površine i novog profila sada djeluju još modernije.
Dio osvježenja Corporate Designa je novo Audi pismo tzv "Audi tipovi", koje se već koristi od početka ove godine, nastalo kao rezultat internacionalne konkurentnosti u segmentu tipografije. Cilj ove tržišne utakmice bio je, još intenzivnije individualizirati karakter Audi pisma (fonta), kao izraz jasnoće, minimalizma i tehničkog savršenstva.