Noviteti
0

Audi planira R4

FENA
Audi R8
Audi R8
Unatoč činjenici da je Porsche novi najveći dioničar Volkswagen grupe, Audi ne usporava u planiranju ambiciozne strategije razvoja sportskih automobila. Nakon uspješnog lansiranja R8, u Ingolstadtu već naveliko razmišljaju od dva nova R modela sa središnje ugrađenim motorima.

Porscheu se ideja o R6, koji bi kupce otimao izravno Caymanu, učinila trenutno 'politički nekorektnom', a manji R4 tek je ušao u fazu inicijalne procjene.

Quattro pogon na sve kotače bio bi standardan na R4, a dostupne bi bile najmodernije kućne tehnologije poput DSG mjenjača i magnetnih amortizera. Kao i u slučaju R8, Audi bi i liniju R4 naknadno proširio kabrioletom. Za razliku od R8, pri čijoj se gradnji obilno koristio aluminij, R4 bi se bazirao na spaceframe strukturi izrađenoj od čelika visoke čvrstoće, a oplata bi se oslanjala na mješavinu aluminijskih i sintetičkih elemenata.

Korištenje posebne strukturalne plastike omogućilo bi zadržavanje konkurentne ukupne mase vozila. Još se premalo zna o detaljima projekta, no težina bi varirala između 1100 i 1250 kg. Za usporedbu, masa TT coupea je 1257 kg. Opremljen potentnim motorom, R4 trebao bi biti brži od Porsche Boxtera, ali ne brz poput 911.

U ponudi motora bili bi 2-litreni benzinac s turbo punjačem, koji razvija 200 KS u TT-u, a čak 270 KS u nadolazećem TTS-u. Eksploziju performansi pružit će 2.5-litreni turbo benzinac sa 350 konja. Očekuje se da će elektronika biti posuđena s korporativne police, dok bi podnica, ovjes, tijelo i unutrašnjost trebali biti novi. Audi R4 mogao bi se pojaviti krajem 2010. s cijenom između TT-a i Caymana.