Audi opet nudi R8 i u kombinaciji bez čuvenog quattro pogona

Audi opet nudi R8 i u kombinaciji bez čuvenog quattro pogona
14
E. L.
6.11.2019. u 15:40
7
komentara
14

dijeljenja
1/19
2/19
3/19
4/19
5/19
6/19
7/19
8/19
9/19
10/19
11/19
12/19
13/19
14/19
15/19
16/19
17/19
18/19
19/19
Iza oznake R8 RWD krije se Coupe i Spyder verzija Audijevog supersportskog dvosjeda čiji centralno smješten V10 motor pokreće samo zadnju osovinu.
U Ingolstadtu su već nudili R8 bez čuvenog quattro pogona, a model prije redizajna nosio je oznaku RWS (Rear Wheel Series) i Audi Sport ga je ponudio u samo 999 primjeraka.

Ovaj put bez brojčano ograničenog izdanja (po uzoru na srodni Lamborghini Huracán RWD) Audi za ljubitelje tradicionalnih pogonskih rješenja opet nudi R8 čiji je centralno smješten 5,2-litarski atmosferski V10 motor (540 KS i 540 Nm najvećeg obrtnog momenta) zadužen za pokretanje samo zadnje osovine.

Prijenos snage obavlja se posredstvom 7-stepenog automatskog mjenjača, a adekvatnom kroćenju spomenutih konjskih snaga, pored ostalog, pomoći će i mehanička blokada diferencijala.

Audi R8 RWD u Coupe verziji lakši je 65 kilograma od verzije koja sa sobom donosi quattro pogon, a "dijetalni“ dvosjed od 0 do 100 km/h stiže za 3,7 sekundi i razvija 320 km/h. Neznatno teži Spyder prilikom ubrzanja od 0 do 100 km/h kasni 0,10 sekundi i razvija "samo" 318 km/h.

Prvi primjerci kupcima će biti na raspolaganju početkom naredne godine. Za R8 RWD Coupe u Njemačkoj treba izdvojiti 144.000 eura, a za Spyder 157.000 eura. U odnosu na komparativne quattro verzije ušteda u oba slučaja iznosi dvadesetak hiljada eura.
Prijavi grešku


Komentari (7)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...