Noviteti
0

Aston Martin AMV8 Vantage

Klix.ba
<b>Aston Martin</b> je ponovo uspostavio novi pravac kompanije otkrivanjem spektakularnog koncepta koji je osuđen da postane nejupečatljiviji model u 89-godišnjoj historiji kompanije.

Prvenstveno nazvan kao projekat AM305, Aston Martin AMV8 Vantage predstavlja osnovu za treći manji model u njihovoj gami, koji bi trebao biti predstavljen 2005. godine i stajaće u ponudi uz DB7-icu i novog Vanquisha. AMV8 Vantage će se naravno ručno sklapati u modernoj fabrici u Gaydonu u Velikoj Britaniji koja je još u procesu izgradnje!

Ime Vantage koje će se sasvim sigurno koristiti i kada model krene u serijsku proizvodnju je izabrano zbog duge historijske veze sa Aston Martinom, ali ovaj put to ime nosi određeni model, a ne nivo opreme svih modela kao što je to bio slučaj do sada.

AMV8 Vantage je po koncepciji klasični sportski automobil sa dva mjesta za sjedenje, nama poznatiji kao coupe, motor je radi rasporeda težine smješten središnje-naprijed sa klasičnim zadnjim pogonom.

Dizajn potpisuje Henrik Fisker, direktor u Aston Martin dizajn centru i njegov prvi cilj je bio da napravi ultimativno modernog Astona, dok je njegov drugi cilj bio da unutrašnji dizajn bude specifičan za Aston Martin i da se može lako prebaciti u serijsku proizvodnju.

Što se tiče šasije i konstrukcije karoserije AMV8 Vantage je prvi model koji koristi unikatnu platformu Aston Martina nazvanu VH platform strategy, gdje VH znači vertikalno-horizontalna, koja će predstavljati osnovu za sve buduće modele i konstruisana je samo od aluminija i kompozitnih materijala.

O vanjskom ali i unutrašnjem izgledu ovog modela moglo bi se pisati danima. Gledajući spolja AMV8 Vantage izgleda savršeno zategnut i proporcionalan posmatrajući iz bilo kojeg ugla. Svaki detalj koji je urađen sa velikom ljubavi i pažnjom odaje kvalitetu i precizan ručni rad koji posjeduje svaki model iz Astonove game. Iako AMV8 sadrži mnogo detalja vezanih za prošlost ove fabrike, on ni najmanje ne liči na retro-dizajniran model i u toj činjenici se ogleda genijalnost Henrika Fiskera.

Dugačka hauba i 1+1 kabina stvaraju momentalno prepoznatljivu figuru, dok minimalni prednji i zadnji prevjesi, kombinovani sa širokim tragom točkova daju utisak kao da hoće da ih izguraju iz okvira karoserije što još više naglašava extreman dizajn karoserije.

Još jedno područje koje je doživjelo dugotrajan razvoj je interijer ovog bolida. Veliki napori su uloženi da bi se osiguralo da sve što vozač i suvozač dodirnu sadrži unikatnost jednog Aston Martina! Završna obrada je na neslućenoj razini, a moguće je kombinovati različite vrste kože i poliranog aluminijuma, dok će potencijalnim kupcima na izboru biti neograničena paleta boja i mogućnost biranja materijala koji se ne nalaze u "osnovnoj" ponudi.

Za pogon ove skulpture na točkovima poslužiti će potpuno novi motor zapremine 4,3 litre u V8 konfiguraciji koji će u potpunosti biti izgrađen od lakih legura i sa, kako najavljuju, veoma malom emisijom štetnih tvari.

Koncepcija motora prihvaća višelamelnu konfiguraciju, gdje je središno-prednje ugrađen motor povezan sa zadnjim pogonom putem kardana. Ovakva konfiguracija pogonskog sklopa osigurava automobilu skoro savršen omjer mase od 50:50 sa izvrsnim karakteristikama ležanja na cesti.

U Aston Martinu očekuju kako će ovaj model i pored svoje neosporne ekskluzivnosti omogućiti njihov prodor prema širem tržištu. Naravno to ne znači, dodaje Dr. Ulrich Bez, da će Aston Martin postati masivni serijski proizvođač, ali ovaj model će omogućiti barem još jednoj maloj nekolicini sretnika da iskuse draž ovih unikatnih automobila! I za kraj vrijedi dodati da je ovaj prototip izrađen u DC Design studiju u Indiji.