Renaultova regionalna reorganizacija
0

Novi pristup sa teritorijalnom jedinicom Adriatic

Sarajevo-x.com
U cilju što kvalitetnijeg nastupa i predstavljanja marki Renault i Dacia, kompanija Renault je oformila teritorijalnu jedinicu Adriatic, koja obuhvata nekoliko zemalja u regiji.

U nadležnosti renaultove nova teritorijalnu jedinicu Adriatic tako će biti Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Srbija, Crna Gora, Kosovo, Makedonija i Albanija. Sa ovom reorganizacijom tržišta, koja nastaje na iskustvima dugogodišnje prisutnosti u regionu, kompanija Renault će primijeniti novu poslovnu strategiju kako bi ostvarila što bolji odgovor na zahtjeve tržišta.

U skladu s tim, pri teritorijalnoj jedinici Adriatic je formiran tim koji će od početka naredne godine biti odgovoran za bosanskohercegovačko tržište. Tako će novu ekipu činiti Frano Šušnjara na poziciji komercijalni direktor prodaje i marketinga za BiH, Crnu Goru, Kosovo, Makedoniju i Albaniju, a koji je odgovoran generalnom direktoru teritorijalne jedinice Adriatic, Ericu Bernardu. Zlatan Mutevelić će ispred agencije 2AM DRAFTFCB biti zadužen za odnose sa javnošću i oglašavanje za marke Renault i Dacia. Podrška agenciji 2AM DRAFTFCB u radu sa odnosima sa javnošću na teritoriji BiH biće Dejana Komadina, koja je vrši funkciju PR menadžera za Srbiju. Tu će biti još i Branko Grković na poziciji komercijalnog direktora postprodaje za BiH, Crnu Goru, Kosovo, Makedoniju i Albaniju, koji je također odgovoran generalnom direktoru teritorijalne jedinice Adriatic, Ericu Bernardu.

Poslovanje kompanije Renault datira još od 1897. godine, a sada je ovaj francuski proizvođač prisutan u 118 zemalja i zapošljava preko 130.000 ljudi. Dugogodišnja tradicija i kompanijino insistiranje na sigurnosti, ekologiji i kvalitetu, učinili su da Renaultovi automobili postanu sinonim francuske elegancije i udobnosti.