auto
72

Nissan nadmašio Toyotu i postao najprodavanija azijska marka u Evropi

Klix.ba
Nissan je postao najuspješnija azijska marka u Evropi nakon što je prestigao kompaniju Toyota.
Nissan Qashqai
Nissan Qashqai

Druga generacija crossovera Qashqai se pokazala veoma uspješnom i znatno je pomogla Nissanu da s trona skine kompaniju Toyota te postane najprodavanija azijska marka u Evropi. Tokom šest mjeseci ove godine Nissan je povećao svoju prodaju sa 368.314 na 384.726 automobila, što je povećanje za 4,3 posto. Kompanija posebno uspješno posluje u Velikoj Britaniji, Španiji i Njemačkoj, gdje u zabilježena povećanja prodaje od 34, 18 i 11 posto.

Zahvaljujući povećanju prodaje, Nissan sada pokriva 4,2 posto tržišta u Evropi. Prema analitičarskoj kompaniji JATO Dynamics, Nissan je prodao 101.579 automobila druge generacije Qashqaija u prvih pet mjeseci ove godine od ukupnih 249.164 automobila.

Volkswagen je najprodavanija marka u Evropi, a od januara do juna je dostavljeno 901.452 automobila. Povećanje od 9 posto je pomoglo njemačkoj kompaniji da pokrije 12,1 posto tržišta.