Hyundai produžuje saradnju sa FIFA-om
0

Neraskidiva veza sa nogometom

Sarajevo-x.com
Samo dvije sedmice do konačne odluke o domaćinima Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. i 2022. godine Hyundai je potpisao novi ugovor sa krovnom svjetskom nogometnom organizacijom.

Prema ugovoru, Hyundai će kao ponosni sponzor biti prisutan na svim FIFA takmičenjima do 2022. godine. Hyundai će nositi naziv "Automotive Official Partner", dok finansijski detalji nisu saopšteni.

Zahvaljujući uspješnoj realizaciji sponzorstva posljednja tri Svjetska nogometna prvenstva Hyundai nastavlja sa dugoročnom strategijom praćenja najvažnijih svjetskih događaja. Iako je postojeći ugovor važio do 2014. godine, Hyundai je odlučio isti produžiti za narednih osam godina. Na ovaj način potvrđena je dugoročna vizija Hyundaija kao globalnog igrača. Hyundai je već danas četvrti najveći proizvođač automobila i najbrže rastuća auto marka u svijetu.

"Od naše prve saradnje sa FIFA-om 1999. godine, naša podrška svjetskoj nogometnoj organizaciji je rasla. FIFA je uvijek bila važan partner za naš razvoj, a Hyundai je, vjerujući u sve što FIFA organizuje, odlučio produžiti saradnju čak i bez znanja zemalja domaćina Svjetskih prvenstava 2018. i 2022. godine" navodi izvršni direktor Hyundai Motor Company, Mong-Koo Chung.

"Ponosni smo na saradnju sa Hyundai-em. Hyundai je dokazano istinski nogometni partner, koji sa nama dijeli filozofiju i strast za lijepom igrom. Uvjereni smo da će Hyundai i u budućnosti nastaviti pomagati naš razvoj i naše projekte" navodi predsjednik FIFA-e, Joseph S. Blatter.

Hyundai Motor Company konstantno ulaže u sportski marketing, a ujedno ovaj proizvođač se ističe kao partner svih UEFA i FIFA takmičenja već punih 11 godina.