"Nudimo novi vid transporta ljudima Indije", ponosno je govorio Ratan Tata, predsjednik kompanije Tata, kada je prije tri godine predstavio Nano.
Vozilo je imalo cilj da se narod Indije sa dva "prebaci" na četiri točka, a povezivali su ga s misijom Henryja Forda, koji je uveo revoluciju na američko tržište svojim vozilom Model T.
Ipak, brojke iz novembra govore da je prodato samo 509 primjeraka "narodnog auta" od 2.500 dolara, saznaje AFP.
Za razliku od Nanoa, japanski Maruti Suzuki u novembru je prodao 33.000 primjerka modela Alto, također prilično jeftinog vozila, ali koje košta dvaput više od Nanoa.
Kompanija Tata Motors bila je prisiljena da u decembru ponudi garanciju od četiri godine, dok je prethodno ona bila 18 mjeseci. Kupcima je također omogućeno da u roku od 48 sati dobiju kredite za kupovinu auta.
Analitičari smatraju da Tata Motors i dalje ima kapacitet da preokrene situaciju u svoju korist.