Žiri su posebno dojmile konstantne performanse, koje su na izvrstan način oslikale vrijednosti brenda.
Razlozi zbog kojih je žiri izabrao Volvo kao najbolji su sljedeći:
Kontekst: Izbor drvenog poda stvara ekskluzivni osjećaj, ali još uvijek daje sveobuhvatan dojam. Savršeno predstavlja skandinavski dizajn - osjećaj relaksacije i samorazmatranja.
Inovacija: Admiralski brod brenda - Volvo V60 Plug-in Hybrid je postavljen centralno i savršeno na podijumu. Ostali modeli su predstavljeni na optimiziran način i lako dostupni javnosti.
"Izuzetno smo sretni i počastvovani osvajanjem nagrade za kreativnost po prvi put u Ženevi. Čestitke svima koji su radili na razvoju koncepta i svima koji su gradili štand. To je veliko priznanje svima njima", kaže Anouk Poelman, predsjednik Volvo Cars Švicarska.
U zaključku je žiri naglasio da je uprkos centralnom smještaju u izložbenoj hali, Volvo štand dobro iskoristio sve kvalitete i mogućnosti koncepta. Transparentnost i otvorenost razlikuju Volvo štand od konkurencije. U konkurenciji za nagradu bili su još štandovi Smarta i BMW-a.