Stigao najbrži kompakt
0

Megane R26.R za finalni udarac konkurenciji

Sarajevo-x.com
Kao što je i najavljeno na British International Motor Showu danas je predstavljen Renault Megane R26.R, koji predstavlja skup najnaprednijih rješenja iz Renault Sport Techniologies odjela. Ujedno ova finalna verzija druge generacije Meganea postavila je nove standarde među hot hatch-evima, iako Megane III dolazi već na Paris Motor Show-u.

Megane R26.R o kojem je do sada bilo mnogo špekulacija definitivno je uzdrmao svijet sportskih kompakta, a iako će biti proizveden u ograničenoj seriji od samo 450 primjeraka svakako se nameće kao najbolji i najrazrađeniji model koji je ikada izašao iz Renault Sport postrojenja u Dieppeu.

Iako na prvi pogled Megane R26.R izgleda kao tek standardni Megane Sport sa upadljivim kombinacijama boja, pažljivije posmatranje otkriva prave takmičarske detalje. Prije svega tu je novi poklopac motora koji je sada izrađen od karbonskih vlakana, pa pored znatne uštede na težini pridonosi i atraktivnom izgledu.

Novi su i 18-inčni naplaci čija jarka crvena boja označava ovu specijalnu seriju, dok veći zadnji spojler i upadljive grafike ne omogućavaju da se R26.R zamjeni sa bilo kojim drugim Meganeom. Također, plastični čepovi umjesto svjetala za maglu govore koliko se tražilo za uštedom na težini, dok je gotovo nemoguće zaobići i okrugle izduvne cijevi posebnog izduvnog sistema koji je u cijelosti napravljen od titanijuma.

Unutrašnjost Meganea R26.R čak i otvorenije koketira sa takmičarskim automobilima. Kao što je već očito, primarni zadatak bio je smanjiti ukupnu težinu u najvećoj mogućoj mjeri. Tako u ovom Meganeu nećete zateći trivijalne dodatke kao što su zadnja sjedišta, zračni jastuci, klima uređaj, brisač zadnjeg stakla, ali ni veći dio zvučne izolacije pa je sasvim jasno da će trkaći ugođaj biti potpun.

Ono što će sve kupce koji tragaju za vozačkim užicima definitivno očarati je sigurnosni kavez sa osloncima u četiri tačke, ali i Sabeltova takmičarska sjedišta sa karbonskom školjkom i aluminijskom konstrukcijom, te sigurnosni pojas sa vezanjem u čak šest tačaka. Uz izostanak opreme u Renault Sportu su umjesto bočnih i zadnjih stakala upotreijebili panele od izuzetno laganog polikarbonata, pa i ne čudi da su na kraju sa Meganea uspjeli „skinuti“ čak 123 kilograma.

Sa ovim modelom u Renault Sportu su također htjeli pokazati da za odlične vozne osobine nije presudna snaga, pa je dvolitreni trubo benzinac zadržao 230 KS, ali djelimična blokada diferencijala i polu-slick gume sa detaljno podešenim ovjesom uz pomenute uštede na težini učinile su da R26.R ustvari više podsjeća na takmičarski auto, nego na serijski. Činjenica je da se rijetko koji velikoserijski proizvođači odlučuju na ovako radikalne poteze, ali Renaultu je imidž Renault Sport odjela kao lidera među sportskim kompaktima uvijek mnogo značio.

Upravo zbog toga sa ponosom ističu da je sa vremenom od 8 minuta i 17 sekundi koje je Megane R26.R ostvario na Nurburgringu njihova nova uzdanica trenutno najbrži sportski kompakt na tržištu.

Megane R26.R na tržište u ograničenoj seriji dolazi tokom oktobra ove godine, i to samo na tržištu Velike Britanije, Frnacuske, Švicarske, Španije i Njemačke.