auto
0

Mazda - lov na Zoom-Zoom

FENA
Mazda Motor Europe objavila je službeni početak Zoom-Zoom foto takmičenja koje će trajati do septembra ove godine, s novom Mazdom MX-5 Roadster Coupeom kao glavnom nagradom.

Svi Evropljani se ohrabruju da pošalju fotografije, za koje misle da odražavaju Mazdinu Zoom-Zoom filozofiju. "Uzbuđenje koje smo osjetili kao dijete jureći niz brdo na biciklu, to je bit Zoom-Zoom osjećaja", rekao je Masahiro Moro, potpredsjednik marketinga u Mazdi Motor Europe. "Ovo uzbuđenje pokreta je ono što Mazda želi isporučiti sa svakim automobilom koji dizajnira i proizvede.

Cilj foto takmičenja je uhvatiti pokret u jednoj jedinoj fotografiji. Bit će to izazov, ali vrijedan truda, jer će pobjednik moći iskusiti što Zoom-Zoom znači svaki dan sa novim MX-5 Roadster Coupeom". Svi se pozivaju da šalju svoje digitalne fotografije na zoomzoomphoto.com, i glasaju online za svoje omiljene slike, do završetka natjecanja 18. septembra. Online glasovi će se tada prebrojati te će se napraviti pred-lista od 30 fotografija.

Tada će žiri, u kojem će biti dva profesionalna fotografa, Dingo i Bo Hylen te poznati kreativni direktor Eddy Greenwood, izabrati 10 pobjedničkih fotografija.

Pobjednici će biti objavljeni online 25. septembra, a ostalih devet takmičara primiti će nagrade koje uključuju Bose® audio sistem, dok će glavna nagrada, Mazda MX-5 Roadster Coupe, biti predana dobitniku na ovogodišnjem Pariz Motor Showu.