"Električni Passat"
20

Volkswagen objavio nove teasere koncepta ID. Aero, debituje 27. juna

D. B.
Koncept ID. Aero koji najavljuje dolazak Volkswagenov prvi globalni potpuno električni sedan, a debitovat će 27. juna.

Riječ je o modelu koji je prvobitno trebao debitovati u Kini krajem aprila, ali s obzirom na činjenicu da je Sajam automobila u Pekingu odgođen, digitalno predstavljanje preprodukcijskog koncepta je zakazano za 27. juni.

Volkswagen ID. Aero, interno poznat kao Aero B, najavljuje prvi Volkswagenov globalni potpuno električni produkcijski sedan, koji bi trebao pomoći njemačkoj kompaniji da ubrza svoju električnu ofanzivu u okviru strategije Accelerate. Skice koje otkrivaju izgled prednjeg dijela koncepta vidjeli smo tokom godišnje konferencije za medije Volkswagen Grupe održane 15. marta, a sada je otkriven izgled profila i stražnjeg dijela.

Kao što mu ime govori, Volkswagen ID. Aero je veoma aerodinamičan automobil oštrog dizajna eksterijera s niskim prednjim dijelom i coupeovskom padajućom linijom krova. Ovakav dizajn pomađe u smanjenju potrošnje energije i povećanju dometa. Stražnji dio izgleda prilično konvencionalno za ID. automobil, posjeduje horizontalna LED svjetla povezana svjetlosnom trakom.

Četverovratni sedan obećava prostranu unutrašnjost koja će mu biti adut u gornjem srednjem segmentu u klasi. Kao i postojeći modeli iz ID. porodice, ID. Aero je baziran na MEB platformi, a njegov domet iznosi 700 kilometara.

U produkcijskoj formi će se model pojaviti 2023. godine prvobitno u Kini, a kasnije u Sjevernoj Americi i Evropi. Može se očekivati izbor između pogona na stražnje i sva četiri točka, a svi ID. modeli će dobiti GTX verzije koje će koristiti najsnažniju konfiguraciju s dva električna motora. ID. Aero GTX će od 0 do 100 km/h ubrzavati za oko 5,6 sekundi.

Produkcijska verzija modela ID. Aero služit će kao električni ekvivalent modelu Passat koji ima konvencionalni pogon. Prodaja počinje u drugoj polovini 2023. godine u Kini, nakon čega model dolazi na sjevernoameričko i evropsko tržište.

Model za kinesko tržište će se proizvoditi lokalno, dok će se primjerci modela ID. Aero za Evropu i Sjevernu Ameriku proizvoditi u postrojenju u njemačkom Emdenu gdje je nedavno počela i proizvodnja električnog SUV-a ID.4.