Koncepti
0

Škoda otkrila novi logo i koncept Vision D

Sarajevo-x.com
Češki proizvođač automobila Škoda je predstavio svoj budući dizajnerski pravac novim konceptom nazvanim Vision D, kao i novi logo kompanije.

Novi koncept veličine aktuelne Octavije je više evolucija trenutnog Škodinog dizajnerskog jezika, nego potpuna revolucija istog. Izgled prednje maske i prošireni niski otvori za zrak su očigledno posuđeni od kompanije Volkswagen.

Osim koncepta, otkriven je i novi logo kompanije. Dizajn Skode Vision D otkriva put kojim češki proizvođač želi ići kada se radi o dizajnerskom jeziku, ali i o tipovima vozila koje želi proizvoditi. Koncept posjeduje dugačko međuosovinsko rastojanje, vjerovatno zbog praktičnosti i prostranosti kabine. Automobil također izgleda uglađenije kako bi bi konkurentan drugim proizvođačima i privukao što veći broj kupaca.

"Želimo pokazati moć naše kompanije ne samo kroz automobile, nego i kroz prezentaciju našim partnerima i kupcima. Naš novi dizajn i svjež izgled oslikavaju naše planove za budućnost", rekao je Jurgen Stackmann, šef marketinga i prodaje u kompaniji Škoda.