SEAT el-Born postaje dio električne mobilnosti

Klix.ba
4.3.2019. u 16:05
9
5
SEAT el-Born postaje dio električne mobilnosti
9
1/7
2/7
3/7
4/7
5/7
6/7
7/7
SEAT el-Born će se prvi put pojaviti pred svjetskim medijima na posebnom eventu Volkswagen grupacije, prije njegovog javnog nastupa na Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi 2019. godine.
SEAT el-Born je konceptni automobil koji odgovara na razna pitanja koja postavlja električna revolucija i postaje ključni igrač u spomenutom procesu.

SEAT el-Born je prvo 100% električno vozilo temeljeno na Volkswagenovoj MEB platformi. Konceptni automobil nazvan je po jednoj od najlegendarnijih četvrti Barcelone koja je inspirisala dizajnere i inženjere SEAT-a koji su kreirali sportsko vozilo s najnaprednijom električnom tehnologijom.

Automobil je dizajniran i razvijen u Barceloni, a proizvodit će se u tvornici Zwickau u Njemačkoj. SEAT će biti druga marka koja će predstaviti potpuno električno vozilo temeljeno na MEB platformi Volkswagen grupe. Očekuje se da će automobil biti lansiran na tržišta do 2020. godine.

Sa energetski snažnom baterijom smještenom u sredini vozila u SEAT el-Born postiže autonomiju vožnje do 420 km na WLTP službenom ispitnom ciklusu i mogućnost da dosegne 100km / h za samo 7,5 sekundi. Naravno, vozilo je dinamično ali i praktično kao što se očekuje od SEAT-a. Dodajte tome mogućnost punjenja baterije za samo 47 minuta i ono počinje mijenjati percepciju elektrifikacije.

Dizajniran za vožnju



SEAT el-Born namijenjen je za vožnju. Njegove dinamične proporcije omogućene su električnim pogonskim sklopom, postavljajući točkove maksimalno na uglove vozila i dopuštajući snažniji i energičniji položaj u usporedbi s pozicijom u tradicionalnim automobilima.

Ovaj automobil utjelovljuje budućnost dizajna vozila na moderan i integriran način, što je izrazito naglašeno na prednjem dijelu vozila. Aerodinamika je ključna za maksimiziranje dometa vozila, a u tu svrhu SEAT logotip na prednjoj strani je u ravni s karoserijom, gdje nema potrebe za hlađenjem motora, tako da nema potrebe za rešetkom. Ventilacijski otvori za hlađenje su postavljeni niže sprijeda ispred vozila, osiguravajući zrak u kučištu baterije i tako pojednostavljujući protok zraka preko prednjeg dijela vozila.

Lako je primjetiti kako je položaj A-stuba znatno pomjeren prema naprijed, stvarajući elegantniji izgled, a pri tom osiguravajući više prostora u kabini. To omogućava električni pogon koji zahtijeva manje prostora.

Poboljšana aerodinamika igra ogromnu ulogu na vozilu i ugrađena je u dizajn kao nikad do sada, čime je osiguran elegantan, ali praktičan odgovor na problem funkcionalnosti i estetske privlačnosti.



Ovo je možda jednako naglašeno kao i odabir točkova. S 20-inčnim točkovima, ključna je bila potreba za povećanjem performansi. Dizajn otvora stvara pozitivan protok zraka koji ne samo da poboljšava aerodinamiku, već i ventilira kočnice kako bi održao dinamiku. Točkovi pružaju savršenu ravnotežu između aerodinamike, oslobađanja topline i lakoće okretanja.

Na zadnjem dijelu vozila dvodijelni spojler pridonosi aerodinamičkim performansama SEAT el-Born-a, osiguravajući da protok zraka ostaje gladak, a turbulencija minimizirana. On također naglašava izuzetno dinamičan karakter vozila.

Unutrašnjost je maksimizirana zahvaljujući potpuno električnom pogonskom sistemu, pružajući mogućnost potpuno novog iskustva. Izrađena kabina daje osjećaj lakoće i jednostavnosti, ali i tehnološkog napretka, s integracijom digitalnog kokpita, 10-inčnog infotainmenta i zaslona za povezivanje, smještenih u središtu kontrolne table.



Prostor više nije premija unutar kabine, a svi putnici uživaju u više prostora za opuštanje u svojim sjedalima, zahvaljujući povećanim unutrašnjim proporcijama. Prostor se također koristi kako bi se povećala praktičnost i funkcionalnost. Postoji i veći prostor za odlaganje, a mogućnost stavljanja prtljaga između dva prednja sjedala je jednostavan i učinkovit primjer ovog unaprijeđenog kapaciteta.

Vrhunske performanse



Sa snagom od 150 kW (204 KS) el-Born može dostići 100 km/h za samo 7,5 sekundi - dovoljno da zadovolji zahtjeve bilo kojeg scenarija vožnje. Ali to je samo pola priče.

Električna vozila se ne procjenjuju samo po njihovoj izvedbi, već i po njihovoj sposobnosti da putuju što dalje sa jednim punjenjem baterija i minimiziraju vrijeme potrebno za ponovno punjenje kada se akumulirana energija potroši. Ovo je teren u kojoj se el-Born posebno ističe .

Sa stvarnim dometom do 420 km na temelju WLTP ciklusa vožnje od 62kWh energetski obogaćene baterije, vozilo je spremno za putovanje gdje god to kupac poželi. Uz kompatibilnost sa do 100 kW DC punjenja, baterija se može vratiti od 0 do 80% za samo 47 minuta.

Vozilo također integriše napredni sistem upravljanja toplinom kako bi maksimizirao raspon korištenja vozila u najekstremnijim uvjetima. Toplotna pumpa vozila može smanjiti potrošnju električnog grijanja, štedeći i do 60 km autonomije - korisna u zemljama u kojima temperatura može pasti, a korisnici moraju koristiti sisteme kontrole klime.

Tehnologija funkcionalnosti



SEAT el-Born koristi autonomne sisteme drugog stepena, dajući djelomičnu automatizaciju vozila tako da može kontrolisati događaje upravljanja, ubrzanja i usporavanja. Dodajte tome među ostalim inteligentni sistem za pomoć pri parkiranju i SEAT el-Born je konceptni automobil koji objedinjuje budućnost vožnje.


Komentari (5)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: