Otkriven tajni projekat Porschea koji nikad nije stigao u proizvodnju

Otkriven tajni projekat Porschea koji nikad nije stigao u proizvodnju
8
Klix.ba
2.6.2019. u 10:15
4
komentara
8

dijeljenja
1/10
2/10
3/10
4/10
5/10
6/10
7/10
8/10
9/10
10/10
Nekada tokom 2015. godine Porsche je odredio grupu dizajnera i inžinjera da ožive model Bergspyder koji se 60-ih godina takmičio na brdskim trkama. Tek sada su otkriveni detalji ovog zaista posebnog Porschea.
Godine 1968. Porsche je napravio model 909 Bergspyder, ekstremno lagani jednosjed pripremljen posebno za brdske trke. U upečatljivoj bijeloj boji sa zelenim detaljima bio je spreman za vožnju sa težinom od samo 384 kilograma. Trkaća karijera ovog modela je bila kratka, ali sada je otkriveno da je Porsche nedavno imao planove da oživi ovaj model i ime.

Porsche je tako oformio projektnu grupu iz Weissacha za izgradnju laganog sportskog automobila zasnovanog na 981 Boxsteru iz 2015. godine. Cilj je bio stvoriti sportski automobil koji ima radikalniji i beskompromisniji dizajn od modela Boxster Spyder, te je u isto vrijeme lagan i minimalistički. Uz Porsche 909 sa kraja 60-ih kao inspiraciju rezultat je bio 981 Bergspyder koji nosi istu bijelu i zelenu kombinaciju boja.

Sportski automobil bez krova, bez ručki za vrata i vjetrobranskog stakla, pa čak i bez suvozačkog sjedišta je moderna interpretacija slavnog 909, iako je 918 Bergspyder "malo" veći i teži od izvornog modela. Baš kao i trkaći auto iz 60-ih godina, 981 Bergspyder je dobio minimalistički vjetrobran koji se širi oko vozača.

Dok je ovjes i osnova preuzeta od treće generacije Boxstera, unutrašnjost 981 Bergspydera je preuzeta od modela 918 Spydera, uključujući i sjedišta. Iako ovaj koncept izgleda kao jednosjed njegova desna vrata se mogu otvoriti i tako se suvozački prostor može iskoristiti kao mjesto za odlaganje kacige, prekrivača za vozačko sjedište i prtljaga.

Sa velikim uštedama na težini 981 Bergspyder težio je samo 1.099 kg dok je dobio i poseban motor, i to 3.8-litarski bokser sa 388 konjskih snaga iz Caymana GT4. Sa ovako malo kilograma i dosta snage moderni Bergspyder stiže od nula do 100 kilometara na sat za nešto više od četiri sekunde i "zatvara" krug na Nürburgringu 7 minuta i 30 sekundi.

Porsche 981 Bergspyder po svemu trebao dobiti zeleno svjetlo za produkciju u maloj seriji osim zbog jednog detalja. Pitanje mogućnosti registracije u nekim zemljama koje bi moglo uticati na potencijalnu prodaju. Zbog toga, Porsche nije do kraja dovršio ovaj zanimljiv projekat, te je ostao samo jednokratni koncept.

Moderni Bergspyder bio je prikazan u Weissachu u muzeju Porschea, ali će biti prvi put javno prikazan na brdskoj trci Gaisberg ove godine.
Prijavi grešku


Komentari (4)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...